Sunday, November 21, 2010

Jam 2 pagi...



Kenapa dengan aku malam ni... tak boleh lelap mata.... walhal mak, adik, adik ipar, icha anak buahku yg cumil ada kat umah ni.... mika alhamdulillah dah lena.,.. siang td kami outing berdua... maybe dia penat gaknya...

aku sekarang sedang menghitung waktu bila nak siang... lambatnya rasa lagi.. on lappy depan tv.. tapi semua cerita tak menarik.. tp tetap on sebab taknak rasa sunyi sgt...

dalam suram2 pagi ni tetiba teringat waktu aku duduk wad 20 hari tu..waktu menanti lahirnya mika... masa tu senyap sunyi hospital masih teringat-ingat... kadang jam 3 atau 4 pagi mika mula aktif... kdg2 aku terjaga sebab perut aku bergelodak dek tendangan mika yang aktif.. waktu tu jugak hati sedih sayu sebab hubby takleh tunggu kat wad,... maka aku sorang2 merenung siling bilik wad, merenung jendela hospital.... kentalnya aku waktu tu... yang ada dalam kepala itu semua demi anakku mika selamat...

tatkala kesunyian masa tu... jam 3-4pagi tu gak aku call hubby ajak teman berborak, bila dah terjaga memang susah nak tido balik... menghitung detik jam berlalu menanti hadirnya matahari siang.... dan perasaan itu sama dengan apa yg aku rasa malam ni.... tapi kenapa? ada sesuatu yang aku risaukan.. dan senang kata bila susah hati aku takleh tido...

harap2 keresahan aku berkahir la segera.. aku tak suka keadaan sebegini... stress...buat apa pun tak kena... ramai org dikelilingku aku tetap rasa sendiri... lonely.....


arghhhhhhhhhhhhhhhhh...moga tuhan tabahkan hatiku...






3 bebelan kawanku:

Kak Mahh said...

Samalah kita mata tak mengantuk,tengok cerita hantu pun tak takut.

noor said...

bila ati resah mmg xleh nk tdo....mesti nk pikir kn

ch@ said...

jika keseorangan di hospital, memang mcm tu kan? kita pun sama, rasa nak suruh jam tu pusing laju sikit, supaya cepat dtgnya siang.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah