Saturday, November 27, 2010

MAHA 2010




Today my hubby ajak g MAHA.. yessssssss.. bukan senang ooo dia nak pegi.. yang aku ingat, 2 tahun lepas akupegi pun dengan opismate tu pun sebab rombongan PUSPANITA... tapi memang best masa tu aku pegi... macam2 ada...

hubby ni pun pegi sebab ada kawan dia la kat situ tu.. kalau tak takdenya dia nak g tempat sesak2 ni... hmmm..konon awal pagi lepas subuh, tp lepas subuh dia sambung membuta lg.. anak dia pun dan bangun ni.. ok mau bersiap .. nak pi jalan-jalan....





3 bebelan kawanku:

aYu said...

balik nnti story pasal maha k..

Mari Berbicara Hati Ke Hati :
New Entry : My Farewell Message

ch@ said...

kita ajak mrABi pergi, dia hanya membalas dgn cebikan bibir, nyampahs. kita geram dgn coklat handmade tuuu... ingt nk borong.

noor said...

hah bestnyer g maha..ingt dulu g masa preggy

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah