Friday, November 26, 2010

Yang mana 1... eeeeeee Jangan TAMAK

Tengok la perangai anak bujang aku... bukan nak kata la... memang tamak kalau bab puting ni...

pantang nampak.. kalau ada 2 dia akan pegang 1 dan isap 1.. lepas tu asik bersilih ganti... kdg2 dua2 nak masuk mulut... penghisap puting tegar....



pagi tadi boleh plak papa dia lambakan 3 puting depan dia.. suka sangat la.. aku mmg simpan kat umah spare.. sebab kalau hilang.. mati aku nak dengar dia meraung tak henti tu... sampai muntah kang nangis.... sebab tu kena ada spare.. penah sekali takde 1 pun kat umah.. ada dalam keta... adoyaiii punyala melalak.. tengah-tengah malam gak g amik....

bila dah ada 3 pening la tu nak pilih yang mana....

bila mama amik tak bagi punya marahhhhhh....


posing muka eksyen seperti berkata "saya ada 3 puting mama... jangan marahhhh" eeeeeeeeeeee geramnya... cubit kang baru tau... bila nak berhenti ni mika..... tak penat ke ko sedot nyott nyot... nyotttttttttttttttttttttttt



6 bebelan kawanku:

noor said...

suka la last pic tuh....
eksen yer mika ada 3 ptg gitu. bak mai satu untie nk pinjam hihih

aYu said...

suruh mika masuk model puting..ahaks...

sweet...

Mari Berbicara Hati Ke Hati :
New Entry : Buku Sebagai Hadiah

SSulieana said...

mcm zayyan la isap puting gak...hehehe mika boleh jd model utk puting la...

cik puan akish said...

ahahahah...eksen yah mika....

yg tak tahan tuh..siap bunyi2 tuh kalo dah dtg gian dia...mmg leh geng amat la ngn dadif...pon bnyak collection...tp bonda aje yg simpan sampai berabuk...

=)

ch@ said...

oni lak taknak ngan puting, takde rasa gaknya. oit mika, tak kacak la bergambar ngan puting.

isya said...

alololo... sebiji mcm iffah perangai mika, haihhh isya pun pening bila la iffah ni nk berhenti isap puting ni...hmmm

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah