Friday, November 12, 2010

Mama sebut papa dah pegi beli...

2 petang semalam aku g singgah kedai makan nak tapau lauk bawa balik.. dah siap2 aku cari la 2 beranak kesayangan tu....



Rupanya mereka kat sini...


Wah mika dah pegang duit nak bayar dah... mika beli apa?



oooooo papa belikan mika biskut eskrem ni..... kan mama cakap aritu mika suka makan... terus papa g cari rupanya...




Memang betul dia suka makan biskut ni.. biskut tu dia makan betul-betul.. yang icing tu dia jilat2 je.. sebab manis kot... tangan sebelah tak lepas pegang duit seringgit yang papa bagi tu....


Papa lak layan benda ni.. biskut ikan pedas... dulu kecik-kecik selalu makan.... layan la biskut diorang berdua tu........


16 bebelan kawanku:

Nad @ MamaZakwan said...

wah, dua2 biskut my feberet tu, hehe

SSulieana said...

eda yg last skali tu su panggil biskut kapal terbang...sedapnyeee!!!!

chugie said...

unty pun suka makan biskut ais krim tu mika.. nak skit bley?

hajarus said...

dua2 biskut ni mmg peberet hajar.. ingat mase zmn2 sek rendah dulu arwah ayah hajar sll belikan... lame xmkn... kene cari jugak niii... :)

LyNn HaMzAh said...

dua dua best...anak lynn suka gak biskut yang first tu...dia makan gulanyer jer...

cha said...

haaa... kita baru terfikir nak belikan oni biskut ni. mika dah dpt dulu, mika... umi nak sikit. bg umi warna hijau.

aYu said...

beskot eskrem dulu2 masa kecik kita suka makan...

suked8787 said...

My feberet jugak.....

suked8787 said...

my feberet jugak...i like

eima said...

kitorg tak panggey biskut ikan ... tp biskut kapal terbang ... wujud lagi ek

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

my peberet tu...kita pun baru je nyinggah kedai jajan luch tadik

AyuArjuna BiGoshh said...

ayah yang baik....:)

Diamilikku said...

hehehehhehehe....papa yang memahami...terus beli kesukaan anak..kesukaan mama takde ke??

Khairy said...

lama tak makan biskut tu...tgk gmbr terus berair kat mulut....hehe

Elly & Emmy said...

susah sekarang nak cari biskut tu.. kedai2 tertentu jer.. memang ralit kalau mkn

noor said...

teringat masa kecik2 slalu g kedai beli biskut nih 20 sen..skrg mesti dh mhlkan

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah