Wednesday, December 22, 2010

Follower ke 400

Terima kasih kepada semua follower blog mamamika yang tak seberapa ni...

Dan alhamdulillah...follower blog ni mencecah angka 400... terima kasih terana memberi support to me...

sape dia follower yang ke 400 tu ya....???


Fateen...tq dear..

Tq juga pada semua..tanpa korang sapela saya.. dan sape la blog ni..hihihi



*dunia blog semakin indah dengan kawan2 baru di dunia blogger..tapi bukan tikus mondok yang mencuri2 membaca dan menjaja cerita (makan cili rasala pedasnya, ko nak baca..baca je i x leh larang but ......??? lu pikirla sendiri), i know u ok walaupun u silent reader... dont' like okeh...hidup biar telus... jangan berpura-pura... this is my life, don't bzbody ... sorry pada yang lain terEMO pulak.. just to SOMEBODY... hahahha...



3 bebelan kawanku:

EiJa ZaQuaN said...

wah byk tu..tahniah..eija nye follower baru jerk mencecah 100..huhu..

ch@ said...

perghhh, menyengat blog akak ni. ramai peminat siap tikus mondok pun suka. hihiii.

noor said...

congrats dear dah cecah 400...
ramai peminat hihiihi
awas yer pada tikus mondok pas nih..
jgn ingt org xleh nak jejak ko hahahahhahaah

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah