Thursday, December 23, 2010

Sofa baru mika

Kalau tengok tv atau main depan tv dia nak kita temankan dia... duduk dekat dia pun takpe.. tapi tak dinafikan mika ni sgt manja ngan dia banding aku.. ngan mama manja gak tp ada masa tertentu.. kalau ngan papa dia hmmm mmg la...

Macamana tak kata manja... papa dia balik keje dia dengar kunci pintu umah dia dah berlari ke pintu.. kalau papa dia amik kat nursery.. papa dia bg salam dan ketuk pintu, dia dengar dari dalam dah menangis.. kalau ngan mama tak pulak.. kureng asam betul anakku ni...hihi

aksi semalam... aku perhati dari jauh.. papa dia duduk atas sofa dia ajak turun suh duk bawah... rupanya dia nak bertenggek atas papa dia..



Punya la syok dia tengok tv sambil duduk mcm tu.. kusyuk lak tu tgk tv...

Kesian papa jadi mangsa... tahan jek la kaki....

Bila dah lama papa cakap... lenguhla mika kaki papa.... berlunjur la pulak.. dia tetap baring meniarap atas kaki papa....

pastu aku panggil pandai lak main cak cak... hyee budak notty buat mama geram sama kamooooooo....

9 bebelan kawanku:

cik puan akish said...

manje same papa..anak bapak la mika neh...shomel!!!!

kalo dadif...apepon sume mau ngan kite...lagi kalo nak melendet2 begitu...ngan babahnye....harem...dia namo langsong....ngn babah dia...kalo bergurau...yek...

noor said...

cutelah mika manyak gerammmm untie tgk woooo...
flexible sofa mika leh turun naik hihihi...
manyak pandai lah ini budak...

eT said...

hahaha...gelak kekek2 tgk mika camtuh...
dia suka bangat sofa tu..:p
jimat xyah beli yg lain dah...

Elly & Emmy said...

hehehe.. macam2 aksi mika..bes kan.. sofa tu.. bleh ubah2..

eima said...

macam2 hal la mika nih ..manja sungguh ngan papa die

Diamilikku said...

ingatkan dia tido tadi eida

Cik Jue said...

huhuhu anak manja papa..biaslah ibu akan makan hati je tengok dari jauh...

ch@ said...

hahaha comel je mika buat camtu. geram2. mika noti ye sakat papa. hihiii.

Zura said...

ingatkan dapat sofa betul2..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah