Friday, December 24, 2010

MeNu PeTaNg Hari

Bukan petang ni ya.. petang yang lepas2 ntah bila punya petang...hihihi kan aritu teringin sgt kari kepala ikan..ni sebab sembang ngan member opis aku la ni masa kursus haritu..hihihi

Maka misi mencari kepala ikan merah..kalau petang2 bayang ikan pun payahla nak jumpa.. maka pergi la menggagau ke pasar malam...

Taraaaaa sudah dapat kepala ikan merah yang di belah dua...

Freshhh lagi ni...



Maka gulai kari kepala ikan sudah siap....

Kari ikan makan cicah cekodok kosong tau..bukan dengan NASI.. ni permintaan hubbyku.... hmm layan gak sedap... cekodok cicah kari....

tak caya SILA la cuba..... hehehhehehe




7 bebelan kawanku:

ch@ said...

tengok pun dah kecur liur. stock rombongan cik kiah ke kak. ahaks =)

@e_da said...

bukan petang ni cha.... petang beberapa hari yg lalu..hahahha

cik puan akish said...

walaupon ptg yg dh berlalu...rajin sgh eda masak neh..jeles.=)

mummysyafie said...

my kids kalau tengok kepala ikan maunya lari lintang pukang..hihi

tengok pic terus teringin.

ibuayu said...

kepala ikan feveret ibuayu tu

noor said...

sdpnya lah cicah ngan cekodok....
peberetu tuh...!!

Izzatul Iman said...

sedapnye kalau buat sup ikan merah...

huhuhu...masih belum dapat makan lagi...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah