Thursday, January 6, 2011

2 cucu kesayangan

Cucu lelaki rapat ngan mak tok.. cucu perempuan rapat ngan tok abah.. benda ni jadi dengan sendiri...

Alesya suka sangat dengan abah... kalau dia tengah nangis meraung.. abah amik dia boleh senyap... kalau abah panggil dia .. dia toleh n senyum-senyum....


Alesya memang sangat rapat ngan abah... mika bukan tak rapat tp dia suka main sendiri.. kadang-kadang dia jeles abah pegang alesya...



Tapi mika ni rapat ngan maktok.. yerla cucu pertama... aku dalam pantang pun mak yg jaga.. mak pun mcm sama pantang bangun tengah malam jaga dia...

weekend aritu balik bt pahat.. bawa g dataran.. beli kan mika bola sebab dia sibuk kejar bola orang lain yang ada kat situ...

TUGU batu pahat... happening gak malam2 kat sini.. kebetulan kami baru balik dr kuar makan...


main ball ngan mak tok... mak aku ni hari-hari mesti wajib call nak dengar suara cucu dia ni.. kadang-kadang mika takank cakap mak paksa aku suh buka puting dia bagi dia nangis DEMI nak dengar suara dia..


suruh pusing depan dia tunjuk belakang lak mika nih..

tangan pegang bola dia.. tapi mata sibuk tengok bola orang lain...


9 bebelan kawanku:

Fieza79 said...

kira sorang cucu tokwan..sorang cucu maktok la nie...

eima said...

o0o cucu pertama ... manja kemain la mika ngan maktok die ek

adianiez AIDA said...

hi hi nasib baik ada 2 org, sorang gi tokbah, sorang ke maktok. kalau 2 ke 4 ke nanti? hi hi hi... anak aida pun gitu, sorang cucuk atuk, sorang lagi cucu wan :-D

Diamilikku said...

budak2 memang centu eida...kat tangan ada dah mainan..tapi bila tgk org punya nak jugak2....haishhhhhhh

erienz said...

mika cucu kesayangan maktok lah ni...good boy...

chugie said...

tu yang best jadi cucu kesayangan kan?

n!da said...

hehehe. biasela. yg pompwan mesti rapat ngn ayah. yg laki rapat ngn mak. same kot dgn maktok n paktok. hehe

kakyong said...

opah mesti la sayang cucu... ;)

Ibu Lala said...

Akak pun sama. Anak anak lebih rapat dengan nenek derang sebab lahir2 je nenek dah pegang. kdg2 tido pun dengan nenek. jeles akak...kalau nangis pun nak nenek yang pujuk. ibu pujuk tak jalan.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah