Monday, January 24, 2011

Betulkah dia menanti DI SANA???

Thanx kawan-kawan.. syg kawan2 blog ku...

korang sentiasa ada di sisi dikala suka atau duka...


Alhamdulillah kali ni aku lebih tabah dari yang dulu..

Ingat lg keguguran pertama 12 weeks : aku menangis..menangis dan menangis.... rasa kecewa amat sangat.. sakit kerana kecewa


keguguran ke 2 .. 11 weeks.. pun masih merasa hampa... menangis juga tapi telah ada sedikit kekuatan...

dan kini keguguran ke 3... 8 weeks.. kecewa dan sedih coz hubby mengharapkan baby girl tapi aku lebih tabah kerana pengalaman lalu..


nak tanya pendapat semua... BETUL KE ANAK-ANAKKU MENANTI AKU DISANA????

bukan apa.. sebab mcm baby yg baru gugur ni masih baru lg.. 7-8 weeks.. masih belum nampak sgt sifat dan rupanya...

kalau betul la... tuhan itu maha mengetahui setiap apa yang terjadi kan.. aku terima dengan redha... biarla anak-anakku menanti di SANA.. insya Allah...




16 bebelan kawanku:

Haa Fakihah said...

alaa kak. sedihnye sy bace ni. sy pon penah keguguran skali ms 3weeks lbih kurang. sy pon ade dgr ank kite akn tggu kt sna. tp wallahualam. tabah ye kak. :)

eima said...

insyaallah ..aku pun tak brape tau ..huhu

cik3zza said...

salam takziah utk kak ida sekeluarga.. smga trus tabah n sbr dgn ujianNya..

Karisma Izzah said...

Sabar lah ya...

baby kalau tak jadi tu mungkin kerana kromosomnya tak cukup sifat. kalau survive pun mungkin cacat. Jadi Redha la...

Mungkin ade rezki akak di masa lain...

Saya juga pernah keguguran, dan menunggu lama untuk mengandung semula.

Zura Tahir said...

ada hikmah sume tue..terima dengan ikhlas ye...bykkan bersabar...

cik puan akish said...

insyallah eda...

leh try lagi yah..

konpem ade hikmahnye tuh...

AyuArjuna BiGoshh said...

tabah dan sabar ya...moga disebalik dugaan ada hikmahnya...

mama_irfan said...

Takziah utk ida sekeluarga, saya pun pernah mengalaminya...Xpa cuba lagi dan jgn berputus asa. Kdg2 Allah ingin menguji kita dan dia tidak akan menguji kecuali tahu kita boleh menanggung dan menghadapinya. Saya pun pernah mengalami semua ni dan alhamdulillah selepas 10 tahun saya berjaya mendapat zuriat yg pertama walaupun sebelum tu 3 kali keguguran. Dan yg lebih menggembirakan, sekarang ni saya tengah menunggu saat kelahiran baby yg kedua dlm masa terdekat ni. Jadi apa2 pun yg penting kena redha dan bersabar. Byk2 bermohon kepadaNya, at least Ida dah ader seorg anak.

ashra said...

insyaallah..moga tabah hadapi dugaan.Allah maha mengetahui akan dugaan diberi..

fuadnis said...

sabar ye kak...nis pun baru tau yg akak peknen dan keguguran..memang perit sebab nispun pernah merasai..apapun..apa yg berlaku pasti ada hikmah..sekurang2nya akak masih ada mika....take care dear....

Lelord said...

takziah..moga tabah.

Nurul Hazira Razali said...

salam takziah kak...semoga lebih tabah

erienz said...

moga tabah ngan ujian Allah

noor said...

org kata lg masa dlm kubur anak2 inilah yang akan membantu kita
wallah hu alam bis sawab...

Ida Naziri said...

tumpang sedih dengar berita neh.. eida seorang yg tabah

sYaFiQa said...

Insya Allah, anak2 ini akan doakan kita nti....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah