Monday, January 17, 2011

Ibu Mangsa Anak di Taska..

Salam sesungguhnya Allah Maha mengetahui..

Rentetan kisah taska kurang ajar tempohari... seorang lg ibu mangsa dapat mengesan bahawa anaknya adalah mangsa taska tersebut.. smlm BW terjumpa blog BELIAU


ini luahan hati ibu mangsa... 2 orang anaknya dibawah jagaan taska tersebut.. di harap mereka yang terlibat segerala buat aduan..

Seorang lagi bapa mangsa KLIK SINI...



13 bebelan kawanku:

Ann said...

Eida, ni yg susah hati nak tinggal alia ke nursery bulan 7 nanti.


:(



x sampai ati nk tengok lg. airmata dah bergenang!.

ch@ said...

owh myyy, harus ku terjah. sedih pula kita bila masalah ni timbul. dah ada bukti niii harus la dibawa ke muka pengadilan.

alyyani said...

semalam pegi taska tu. apsl macam haunted je. ish, aku bila dah tak suka, mula la nampak tak elok je. tp serious lah. dull je. tak macam aska lain. later i upload eh :I

eima said...

kenapa mesti tido muka tertutup ??
tah mende la pengasuh kat taska ni paksa budak2 tutup muka ngan kain + bantai tuh .. tah mende yg diorg ckp...aku tk dpt bygkan ...sgt kejam ...
merosak minda kanak2 ..klu lemas budak2 tuh .... cam ne ....

MrS. F!zA said...

dh tgk entri beliau..sedih kan..anak fiza dlu mgsa ikatan bedung yg kuat..sampai anak meggelupur..sbbnya anak fiza msa bby dlu susah tido..asyik nagis je..

Lenny said...

hi.. salam kenal... blog hop dari blom mama nuqman... huhuh... panjang lebar i comment kat situh... teruk betul la.. ikut hati mmg nak serang je owner taska.. kurang hajo tau buat anak2 kecik yg tak berdosa camtuh..

sorry.. i emo pasal anak2 nieh..:(

Nad @ MamaZakwan said...

semakin lama bukti semakin di dpn mata..ada org ckp tu gmbr nak sabotaj taska..skrg ni, byk dh pihak yg tampil..harap pengusaha taska tu dpt pembalasan yg setimpal

Fieza79 said...

kalau dh ada bukti tu kena la hadap kan ke muka pengadilan...haa kan dh ada yg perasan kejadian tu melibat kan taska anak seniri...geram sgt...

Zaidah said...

klu bleh nak aje jaga sendiri...tapi dah kerja nak buat macam mana....semoga anak2 kita tak menjadik mangsa...

Elly & Emmy said...

ishh.. teruk nya.. bayar mahal2 untuk mendapatkan penjagaan yg sempurna tapi sebaliknya pulaa.. sakit hati tull..

noor said...

siannya...rasakan ler taska tuh..atas ketidaktanggungjawaban..amik yuran dah ler mhl jg ank org cam tu dibuatnya..

Diamilikku said...

hurmm...anak kawan kak su hantar taska...bagi pampers 4..tiap2 hari balik dua je guna...parents dia selalu pesan..kerap tukar pampers anak..tapi biasala bila suruh org kan susah...sudahnya anak dia jadi rashes teruk kat "anu"...teruk sangat2..bukan setakat melecet lagi dah..berbijik2 merah berair semua dah....

Zura said...

lama2 allah akan tunjukkan..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah