Monday, January 10, 2011

Isnin yang stressssssssss

Bermula dari petang semalam.. bayangkan kul 8 malam beru nak bertolak dr kg hubby di pantai remis.. aku dah risau.. esoknya nak keje kan.. letihla... sampai umah dah kul 1 pagi coz hubby banyak berhenti rehat dia ngantuk.. siang tu dia ada keje... so tak cukup rest...

makanya pagi td aku terlewat sket sampai opis dlm kul 9 la.. but still ok.. stamina dah ada... tapi pepagi bos dah panggil.. ada bincang2 keje sket la.. dr kul 9.30 sampai kul 1.15 dlm bilik dia.. aku dah sangap dah.. student2 dah menanti depan pintu bilik aku... aduhai kelas dah tertangguh dah di situ...

petang ni plak mcm2 hal lagi.. aduihhhh napela semua nak hari ni.. badan aku ni kerat 8 je laaaaaa... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa nak nages rasa... huk huk huk.. i need restttttttttt!!


ok nanti sambung setelah kepala aku hilang serabut ya.. tataaaaa

4 bebelan kawanku:

[-suziey-] said...

wohooo sabar yek..bertenang..haih kt pn stress gk ni..manic monday..huhu

nUR_rOsALiNdA said...

Isnin mmg hari stress sedunia

Fieza79 said...

alahai..kesian pulak...

Zura said...

mmglah letih cm tue..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah