Thursday, January 27, 2011

Jom Kira DUIT!!

2 tabung ni dah penuh.... simple je tabung ni kan.... bekas isi kain pelekat papa....



ni bukan tabung aku... tapi tabung MY HUBBY..hahahhah dia yang rajin menabung sebab dia tak suka bawa duit syiling..berat poket katanya... aku selaku akauntan tolong kira dan perabihkan je... hehheheh takla tolong bank in kan ke akaun MIKA..

penuh dah...


lambakan syiling...opsss jangan tolong kutip mcm kat tepi highway tu ya,. tak baik........


si kenit tolong kira duit tabung dia... risau je dia masukan mulut.. tapi sib baik tak..


ibu duit.. heheh takla.. duit arab, riyal papa dulu pegi umrah tak abis gunakan... masih simpan buat kenangan.....


tersusun cantik jekan.....


duit syiling 5 sen yang tinggal..yang ni malas kira masuk je dlm plastik.. nanti pepandai la orang bank kira...


CUBA TEKA BERAPA DUIT TABUNG MIKA TU.....


Klu.. lebih 200 kurang dari 300..... hehhehe tp xde hadiah kot.. tengokla keadaan kalau ada yang teka tepat.. hihihi...


****lama gak nak kira.. letih jari-jari......




12 bebelan kawanku:

Cute MuM said...

banyaknya duit tabung dia...
saja nak teka..
RM227

Murni said...

sama la tabung yg kat umah pn incik suami yg
selalu penuhkn..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah banyaknya duit tabung tu, HB disini...

Fieza79 said...

wahhh..byk tuuu...serupa la huby kita je yg selalu penuh kan tabung...knp meka rajen sgt ehh menabung...si isteri ni tukang perabis je hehe

Fadzillah Kamarudin said...

RM280.00

Fadzillah Kamarudin said...

revised...
RM240.00

http://aniesandyou.blogspot.com said...

bahaya la kak tayang pic2 2 kt blog ni.. bkn nk minta musibah tp benda2 mcm ni elok akn simpan jer

kakyong said...

wah banyaknya duit tabung mika.. simpan dalam bank yer.. nanti nak sekolah senang..

Lovely Bella said...

syiling bella abes buat byr tol.. erm huuh

fikaryna said...

banyaknya..mungkin RM 275.00..huhu..

ibuayu said...

RM 366.50....
wah berguna juga tin kain pelekat tu

SyUhAdA said...

nak teka jgk..

rm 335..

btol x?

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah