Thursday, January 27, 2011

Kalau malam jumaat semua nak tayang ???


asal Malam jumaat semua nak tayang citer hantu...

citer seram??? nape ehh....tak suka la....

tau tak aku ni penakut.. sudahnya malas aku nak hadap tv.. baik aku layan mika atau tenet....


hubby aku yg tengok..

tapi aku dengar gak dari jauh..


adoyaiii.. aku suh pelankan atau tukar channel.. takut lerr

hehehhe mika dah adacii2 penakut mcm akugak.....hahahha


kalau bola dia main terlambung sampai bawah meja dia takan amik punya.. dia patah balik mcm takut.. hehehhehe

apadaa hero mama ni..mama harap mika..mika pun 2x5...hehhehehe


6 bebelan kawanku:

BUNGA said...

oo.. saya pun mmng penakut.. cerita hantu mmng diharamkan kat rumah saya.. hehe

isya said...

yup betul tu,apesal eeh mesti kuar citer hantu??? isya pun penakut gak! tgk tu tgk la tp bila antu kuar terus tutup mata...hihihihi

eima said...

nama pun mln jumaat..mlm keliwon ..huhu

takan nk tayang cite kapel mlm jumaat plak.... hahaha

ch@ said...

haaa nnt kawan ngan oni, oni jaga mikhail. sbb oni tak takut. lagi dia pergi kat TV tu dgn mata bulat.

http://aniesandyou.blogspot.com said...

x suke cite hantu..x membuka minda langsung!

noor said...

aktgk citer saka jentayu, s3ram ngan waris songsang mlm td hihihih..sumer citer seram

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah