Wednesday, January 5, 2011

Petrol RON97, minyak tanah naik 10 sen

Aku rasa dah banyak kali harga minyak naik dan terlalu kerap.. huh lepas ni kita naik basikal la jawabnya.. tidak simpati kah kerajaan terhadap rakyat.. kata rakyat di dahulukan.. tapi mcm.... hmmm fikirla sendiri... yang berada tu takde masalah la.. golongan bawahan ni mau terasa akibat harga kenaikan tu...

KUALA LUMPUR: Harga petrol RON97 dan minyak tanah masing-masing akan naik sebanyak 10 sen seliter mulai tengah malam tadi, kata Presiden Persatuan Pengusaha Stesen Minyak Malaysia (PDAM), Datuk Hashim Othman.

Beliau berkata dengan kenaikan itu, harga petrol RON97 akan naik kepada RM2.40 seliter (sebelum ini RM2.30 seliter) sementara minyak tanah kepada RM2.50 seliter.

Hashim yang dihubungi berkata beliau dimaklumkan mengenai kenaikan harga kedua-dua minyak tersebut oleh pihak berkuasa malam tadi.

Kali terakhir harga RON97 yang diapungkan mengikut pasaran minyak dunia semasa, naik sebanyak 15 sen pada 1 Disember lalu, menjadikan RM2.30 seliter


Sumber harian metro...

APA KOMEN KORANG????????






4 bebelan kawanku:

ch@ said...

biasa la tu kak, politik smua tu =)

eima said...

aku sgt kecewa ...
tatau nk undi sape dah nih ...
undi ditangan aku & rakyat ...
pk² kan sebelum bertindak ....


tgh marah nih

noor said...

asik naik jer kan....xmampu pakai minyak tuh..

Amy Syaquena said...

tak suka asyik naik je turunya idak..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah