Wednesday, January 19, 2011

Ragam Cabut nama pemenang GA mama....

Orang takde mood tapi kena paksa ngan mama.. sebab dia batuk, selsema.. macam2 cara nak suh dia cabut dengan elok.. tp tengok je la ragam dia...

Mama suruh cabut 1 dia ambil dua...... so dua2 tu mama kira gakla... hehe


bila dah cabut dia makan lak kertas tu... terpaksa mama elokkan kertas tu semula

Ni la perangai anak bertuah.. takpe.. yang penting nama2 pemenang tu dah pun dapat.. hasil dari cabutan mika tanpa ada curiga.. hehehhe.. entry pemenang tunggu selepas ini...hehheheheh


8 bebelan kawanku:

eima said...

tgh bersabar nih ...hahahah

nanakimie said...

wah,suspen:)

MiMi PeONy said...

COMEL je anak akak...

DrSinga said...

yang kena makan tu patutnya dapat dabel!

EiJa ZaQuaN said...

hehehe..cute sgt mika :)

Zura said...

penat mama dia buat kertas undi tue..dia masuk terus ke mulut...hehehe

Mama AminAzim said...

yg dlm mulut tu pun kira jg ke...hehehehe

Diamilikku said...

hahahahahahah...biasalah budak2..pantang jumpa kertas..confirm masuk mulut...agaknya kertas tu rasa ayam goreng kot

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah