Monday, January 31, 2011

Si kenit sudah ada Aweksss


sape lagi anak bujang akula.. blom sekolah dah bawa awek ronda naik kereta... hihihi

BAPAKU PULANG DARI KOTA
BAPAKU BELIKAN KERETA
KERETA KECIL WARNA MERAH
BOLEH KU BAWA RONDA_RONDA...hehhe


bukan papa beli keta ni... kat care4 yg isi syiling tu haaaa...

comel tak mereka berdua...
hihihi tapi mama tak setujula pilihan mika... hihi sebab alesya sepupu mika.. hehehhe gurau je.. alesya dah mcm anak mama juga dan adik pada mika..alesya anak adik aku ..hihi


mak tok layan 2 kerenah cucu.. mika tu sebenarnya tak bagi alesya naik sama ngan dia...

tengokla dia nak duduk sorang dia je.. alesya kalau boleh nak di tolaknya....


tukar naik kereta yg ada 2 seater..barula alesya leh duduk.. kalau tak abg mika tolak icha.. sian dia.. steady je minah ni duduk.. papa dia risauje sebab sebenarnya alesya belom pandai duduk sendiri...


mika sukala dapat stereng.. alesya dah nak senget duduk..tak lama senget terus.. bila benda tu berbunyi bila masuk duit terus melalak.. takut gaknya..hihihi


5 bebelan kawanku:

cik puan akish said...

kool aje si icha tuh...

mika menunjukkan kose veto la eda..

=)

dya adriza said...

comelnya mereka! haha mika x leh kedekut tau. kena kongsi2~

eT said...

hehe...chumel jek..
co-pilot pon setia jek dok sebelah tuh..:p

ch@ said...

mikhail tamak, hahaaa. comel betul icha tu, mcm muka akak je kita tgk.

noor said...

awek dh pandai ddk
nmpk steady jer dia..pakwe sila tanggal puting anda hihihi ssh nk ckp ngan awek

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah