Thursday, February 10, 2011

Gosok Gigi

Bangun pagi
gosok gigi
basuh muka
minum kopi...

ehhe dulu kecik2 biasa tak dengar lagu tu.. dulu mak aku banyak ajar nyanyi lagu2 kanak2 mcm tu...

sekarang ni aku dah mula nak train mika belajar gosok gigi walaupun gigi depan dia baru 6 batang... 4 atas 2 bawah... gigi geraham atas belakang pun dah mula tumbuh.... makan pun dah mcm2 elok la belajar gosok walaupun selalunya mandi aku yg gosokkan gigi dia...



mulanya dia jumpa berus gigi yang belum pakai.. hubby saje2 ajar dia buat cara nak gosok gigi.. rupanya pandai dia tiru....

heheh tunjuk gigi yang 2 batang tu...


haaa bagus.. dah pandai brush sendiri.. berus gigi dia dah ada.. tiap kali mandi leh bagi di guna sendiri.. lama2 nanti mesti dah pandai... kena jaga gigi dari rosak... hihi

5 bebelan kawanku:

Murni said...

pandainya mika berus gigi..
muqriz klu kasi berus gigi
dia asyik nk mkn ubat gigi tuh muni gosok ngan kain ja dlu skrg nih..

Incik RestNrilekS said...

Kuang Kuang Kuang..

Hok oloh!! Gambar last sekali tuuu gosok gigi kerr gigit berus gigi. Hehe.

Owhhh lagu lama tuu, pok chik pun tahu.. Bangun pagi, gosok gigi, cuci muka, pergi sekolah (versi belajar ni tak ajar suruh gi mandi.. dah cuci muka leh terus gi sekolah- roarr roarrr roarr)

Aik picture no 2 kiut, gaya lalok lepas gosok gigi.. hehe.. letak ubat gigi tak?

mamalieyna said...

waaah pandainyer! ^_^//rajin tau menggosok gigi! arif skrg makin susahlah..dia nk gosok sndiri tp lebih mkn ubat gigi dr gosok gigi..huhu..

EiJa ZaQuaN said...

wah..bagusnya mika
rajin2 gosak gigi tau..

zaquan pun mmg dia nak gosok gigi sndiri
x bagi kita gosokkan gigi dia..
tp masalahnya dia gosok sndiri x bersih..huhu

ch@ said...

ma'oi, besarnya berus gigi mikhail. gigi cenonet aja. feeling habis gosok gigi. oni pun dah pandai gosok gigi, tapi macam arif haidar, makan ubat gigi. tape eija, nanti kan kat sekolah ada belajar cara2 gosok gigi.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah