Wednesday, March 9, 2011

1 pagi

Kisah malam-malam yang lalu...

dia ketawa riang walaupun jam 1 pagi....


tapi malam td dia kul 9 dah tido.. bangun minum susu dan muntah..

melepek je..

tak seronok.. hati mama pun sedih...

mika cepat la sihat mcm selalu kita main2 sampai 2-3 pagi...

takpela pepagi buta mama termengantuk pun...

mama nak mika sihat cepat.. td call teacher nursery dia muntah sekali.. petang ni nak bawak gak g klinik paed pulak...

kul 1 pagi main kasut.. nak pakai sendiri.. tap tak pandai lg.. berusaha gigih



nak masukkan kaki dia...


belek2 kasut .. suh simpan naik main gak.. sudahnya sampai tido duk pegang kasut dia...

cepat sihat yek cayangku...

tq all yang mendoakan mika cepat sihat.. korang mmg best.. kawan ku di kala suka dan duka.. huhu


9 bebelan kawanku:

eima said...

kesian nampak berhingus ckit tuh .. ade paed kat pusrawi klu dh ptg ??
rasa nye doc fadzilah je ptg nih ..
aku suka doc zainuddin even bkn paed ...

eh ni pusrawi jln ipoh ke mana ni ...

@e_da said...

@eima

eida g klinik jalan tun razak.. tengokla doc sape yg ada.. doc zainuddin mmg best kan... sama la kita

Sidratul Muntaha said...

budak - budak sakit le yg selalu buat aku susah hati..
kdg2..
aku hangkut jer pergi keje klu depa truk demam.
tak rely sgt dgn nursery.

ardinihumaira said...

tak pe tak pe lama2 pandai la tu.. ololo comelnye;) semoga mika cepat sembuh ye

mummysyafie said...

alahai..comel nya mika. tido terbawak kasut sekali yer..mesti fav shoes tu. get well soon dear..

Mamamya said...

mmg sgt2 ssh hati klu anak2 x sihat kan...anak2 lia klu demam pun kerap muntah...

get weel soon dear..

ch@ said...

susah hati bila anak sakit, lagi-lagi bila dah biasa aktif. tiba-tiba melepek lemah, huiii menangis kita. mikhail nak besar tu. cepat pulih ye.

bonda dadif aka akish said...

sian same mika...pat baek ya mika....

AshAnas said...

mika x sihat ke? siannya... anas slalu muntah bila ade kahak or kena viral infection...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah