Wednesday, March 16, 2011

Ikea - part 2

Melayan keletah si manja aku dari jauh...

Dia bergendang dengan sudu dia atas stool tu....



tengok pic ni teringatkan nazhan anak yatie kat nursery di JEPun nun...



kawan-kawan yang ramai dah takde. maybe diorg dah balik.. tinggal dia duk sorang


Pic ni buat hatiku cair... kusyuk jek dia tengok tv sesorang


dah mula perasan kawan-kawan dah takde.. nak gerak la tu


dah mula nak turun..


seperti kebiasaannya di rumah.. dia mesti nak mengadap tv betul2 depan dia.. ni yg aku tak gemar ni.. risau mata dia rosak..


tengok lerr tu kalau leh nak masuk dlm tv..


selepas tu ada sorang anak pak arab dlm 4 tahun ke 5 tahun kot datang kat situ dia alihnya mika ke tepi.. yerla menghalang pandangan dia kan.. mcm marah la budak tu.. mika lak tengok muka org lain yang angkat dia.. menangis la takut pun ya.. kena marah ngan budak tu pun ya... melalak sekuat hati.. aku pi amik mika budak arab tu muka cuak risau aku marah dia gaknya buat mika nangis.. hahahhaha

tapi takan la aku nak marah tu tempat awam memang salah mika pun duk depan tv halang pandangan orang.. ahhahah kelakar pun ada...








13 bebelan kawanku:

bonda dadif aka akish said...

mika...auntie suke rambot mika...style!!!

baby rawk!!!

=)

eima said...

klu aku ..budak tu dah kena maki dah...
suka hati je nk tolak2 anak aku ...

aku garangkan hahaha ...
serius mmg aku tak leh tgk org sentuh anak aku secara kasar ... terus aku nk marah ...

fuadnis said...

hehe...comel je dia dok sorang2 kat meja tu tgk tv..mcm kat umah sdiri yee mika??hahahaha....

Murni said...

mika takot ada org nk culik dia..

Nad @ MamaZakwan said...

adeyh, mika, mika..lawak la..haha!

ardinihumaira said...

comelnye tempat main tu :)

ch@ said...

comel betul, rasa nak pergi la ikea ni bawak oni, ajak mrABi sekali. mikhail ni macam orang dah besar la kak.

Cik Puan*PIE said...

bagusnya mika@mickey ni dok ralit je tgk tv kan.mcm xkesah hal lain. jgn c ammar..pntang dpt turun bwh dia dh blari sana sini, nyorok2...soh org kejar2 dia...mng blk dr jln2 kaki sgala bisa2 dok kejar dia jew...

[-suziey-] said...

oooo ade section utk kids ni ek..behave je mika yek..ekekeke:D nape xgengn ngn ank pak arab tu..hehe

alyyani said...

hehehe lawak. ingat turun dari kerusi nak pegi kat mama. rupanya, amik front seat lg tuh. hehe.. lama la tak ikea, tgk ieda pegi, rasa cam nak pegi lak :)

Nur Hanani said...

bestnya tempat ni..anak-anak pun boleh relax tgk TV. :)

Entri Terkini: Workshop Produk Terbaru Lancome di Loreal Malaysia..seronok seehhhh...

EiJa ZaQuaN said...

amboi muka..btol2 depan tv ..khusyuk sungguh..

Diamilikku said...

comeinya dia..relax banyak eida...kalau aisy mahu berlari merata tempat tuh....jenuh kak su tak leh duk saja

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah