Tuesday, March 29, 2011

MOTOR pinjam



amacam..ada style tak???

memang ada..

tapi kat muluttu buat hilang macho kan..

hahhaha yg tu tak dapek nak nolong dah.,..


pinjam motor abang adib.. anak sepupu mama..


anak mama ni ketot kecikla..kaki pun ngam ngam jek sampai...

nanti besday mika mintak papa yek...


tapi rasanya mika lebih minat kereta kot.. sebab dia suka stereng...

tunggu mika pandai mintak baru beli ek.. hehheheh



11 bebelan kawanku:

Murni said...

mika meh aunty muni wakilkn utk mika mintak
kereta yg besaq tuh..hee..

ardinihumaira said...

meh dni nak pinjam gak hehe

Amiizaa2001 said...

tomeiiiiiiiiiiii:):)

bonda dadif aka akish said...

pinjam2 pon pinjam la mika kan....

tang mulot tuh....mmg auntie pon no komen....

kate bff kan...musti same...

=)

ch@ said...

hahaaa kaki mikhail tak sampai, dah ada motor nanti jangan lupa datang rumah oni ye, kita rempit pergi tengok wayang.

eima said...

beli keta pun besh ...
moto kat umah tu tersadai je ...abg fahim tak mo main

MrS. F!zA said...

k.eida..darwisy dah sebulan pisah puting..tk sgka plk..kalo tak dulu mlm2 asal puting cabut dr mulut je ngis..tensen dibuatnya..hubby plk asik la duk ckp psl nk hentikan puting..fiza rileks je ckp kt dia nantila.nantilah dia tk phm lg..haha pstu kebetulan puting dia putus gi le beli lain..beli la yg mmg bentuk yg tk pnh kami beli..leper je..tkde pilihan time tu beli la jgk..blk rumah sehari 2 dia xisap pon main gigit2 je pstu trus benti..wahhh ckp kt hubby senangnya tukar puting trus stop..tk sgka kdg mcm tkcaya sngnya dia benti..lgsg tk ngis..lega fiza.kalo tk mlm2 asyik duk dgr dia ngis je.
pjg plk celotehnya..hihi

*motor tu msti mahal kan..trgin jgk nk belikan..

Fieza79 said...

waa mika naik motor...tapi tang puting tuu...terus hilang macho tapi still comel je ada...hehe

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

macam mana naik motor kaki tak sampai itu bahayaa...mika suruh papa beli kereta ok....alamak puting tu memang buat hilang macho betullah

noor said...

wah mika naik motor ehem..hem..hem...hihihihi
mika cam aiman suka kete lg..

yatie chomeyl said...

mika nak gi mana bawak motor tu? aunty nk bonceng leh? :D

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah