Thursday, March 10, 2011

Pekena Sepit

Menu malam td..

pekena ketam masak lemak cili api...

nampak kat pasar ketam segar..

terus mengrajinkan diri sebab terasa2 nak mkn masak lemak cili api..


ni juga adalah FAV my HUBBY


Sedang mendidih di dalam periuk...


Nyummmm ... penyepit yang sedia nak kena kepit dlm mulut.. hihiiiii
mika duk pelik je tgk mama dia makan sepit ketam tu masa nak kuarkan isi.. heheh
agaknya dia pikir apala yg mama aku makan ni..


so tengahari ni u olls menu apa? heheheh

ibu2 mengandung jgn terliur ya.. hihi


6 bebelan kawanku:

eima said...

tak terliur ..aku tak suka mkn ketam ..sbb payah ...

pesal mata ketam tu ade lagi .. eda tak buang ke... huhuhu nampak cam idup je ..huhu

ch@ said...

ahaaa saja la tu kan, mestila terliur. kita teringin nak makan ketam, tapi kita tak reti nak siang, hahaaa kesian kan?

IdaShah said...

bestttt...my fav too

@e_da said...

@eima

mmg tak siang..cuci jek bersih2..nanti telur dia hilang kat keronsong tu kuah dia tak rasa

@e_da said...

cha buang keronsong then belah 2 senang je

@e_da said...

@IdaShah

kita sama..hehhehe

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah