Wednesday, March 30, 2011

Sape yang adik ni???






Sape yang adik ni???

baby tua aku ni pulak yang duduk dalam walker..
dulu tak puas duk dalam walker ke mika??
selalu suka rebut barang ngan alesya.. alesya gakla yg selalu ngalah...



tu walker mika bagi turun pakai kat icha.. nak letak kat umah pun sempit jek.. nanti kalau ada adik baru amik balik.. ala adik beradik tak kemana pun kan.. pakai je la sesama... alesya pun tak lama dah nak boleh jalan dah tak pakai.. benda tu pun elok jek lagi...



yang adik tu tunggula kat bawah duduk kat lantai.. si abang pot pet pot pet merapu bahasa dia...



alesya duk tercopong dengar abang merapu... dah pandai jalan pun nak duk dalam tu .. apala abg mika ni kan...


icha kira waktu berapa minit lagi abg leh duduk dalam tu.. pas ni icha plak k....

ternganga tengok abang mika...

dia skrang dah 10 bulan dah boleh duduk.. tapi takleh duduk sendiri.. kena kita dudukan.. tapi dah memapah.. mungkin raya nanti dahleh jalan.. tak sabar nak tunggu dia berlari2 ngan mika...


2 cucu maktok ngan atok abah.. sepasang.. anak pun sepasang.. kan elok main sama-sama...

alesya pandai nak berkawan.. tp mika suka buat dekkk jek.. cian alesya.. apala abg mika nih.. hehheheh

2 bebelan kawanku:

Amiizaa2001 said...

tomeinyaaaaa mika+allesha:):)

EiJa ZaQuaN said...

hhehe..biasala bdk2 ni..
kadang2 jeles..bila brg dia kita bg kat org..dan2 tu la dia nak pakai/guna .time benda tu terletak..xde pulak dia nak guna.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah