Thursday, April 21, 2011

Akibat Gedik di tengah Malam!

Balik sekolah semalam

nak gelak tengok muka mcm tepung gomak...

kemain putih melepak...

comot2.. tp aku suka plak tgk dia comot.. baget comel.. hahah




kakak pengasuh buat rambut pacak kat mika....


tengok upin la apalagi sambil memerut....

kisah menggedik tu mlm hari sebelumnya.. jam dah nak dekat kul 1 tp dia makin ligat.. makin lasak.. makin menggedik..... 1 pagi tu la.. nak berjoget nak terjerit2.. nak menyanyi.. waktu yang sangat aktif...

pasang youtube lagu ana rafali , jangan berpacaran tu.. kemain dia ligat berjoget lompat2 atas katil... sudahnya terlanggar dan tercium dinding.. mencurah2 darah kuar dari bibir dia..

bibir bawah mika pecah.. aku dengan panik tengok darah mika kuar.. lap2 kuar lagi... call hubby yg kebetulan tak balik lg.. mika lak leh jilat2 darah dia.. adoii la... lagi aku lap lg darah kuar.. bawa g toilet cuci baru kurang sket...



bibir bawah pecah.. dalam sakit2 tu puting tetap isap gak... nak nangis tp kejap je nagisnya...


kan dah lebam.. tu la makin malam makin menggedik... tiap2 malam mika tido lewat.. kadang2 aku ngantuk gak kat opis... susah na tidokan dia.. mcm malam td kul 2 baru dia tido... aduhaiiii dah tutup lampu semua bagi gelap pun dia masih boleh duduk atau berdiri dalam gelap sambil bercakap2.. pening gak aku... layan jek la...



8 bebelan kawanku:

eima said...

kesian nye mika...
fahim baya mika pun cam tu ... kul 12-1 pun tak mo tido nk tgk tv...
bila masuk 2 tahun die pandai set time sendri tido...kul 10 masuk bilik ...
tak pe lelama mika pandai la tu tido awal ...

zaidah said...

aduiii....mesti pedih tu....alahai bertuahnyer mika...dah tengah malam tak nak tidur lagi.....bila dah kena mcam tu kan dah sakit....

SSulieana said...

pasai tepung gomak tu sama kes dgn auni..amik dia je bedak putih selepuk...pengasuh tu siap ckp sebelum balik kene makeup dulu...aduhai

siannye mika...sonok2 joget smpai luka ye..xpe gud boy nangis kejap je..

kakyong said...

siannya mika..

anak2 kakyong dulu pun camtu.. la baru dah okay sikit. sbb si abg dah sek, pkl 9 dia dah tidur.. adik2 nya jer yg masih tidur jam 12 tghmlm... kira okay lah dr dulu sampai 1-2 pagi nak berjaga..

jom join GA kakyong

6th Anniversary GA @ kakyong.com

PuteriKureKure said...

anak2 camtu la kan. susah tido malam. nak bangun siang lagila liat. huhu.

erienz said...

ala siannye si hensem...tp x pe...sikitje..

ch@ said...

dah besar, mestila aktif. nanti dia baik kak. oni selalu je berdarah bibir, main sendiri pun tercedera.

hyazz said...

hadoii... mika pon susah nak tido gak..ingat kan si Mia jer...ank me la...susah hati tol...klo dia takmo tido...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah