Wednesday, April 13, 2011

Anak Riders!!

Papa seorang Riders...


anak juga ada keinginan yang sama...

memang dah lama nak belikan dia besdal..

last week balik kg mika suka sgt naik basikal anak cousin aku punya....

tengok dia sangat minat...

so cari yang murah2 saje untuk dia...

Orang main beskal kat taman ke ..
luar ke..
tapi mika dalam rumah saje.. nantila weekend mama bawa jalan ek...

tengok tu dalam rumah pun dah taknak duduk kat kerusi tengok tv..

tengok tv pun nak atas basikal gak....



bila mama panggil baru toleh.... rasa berbaloi aku beli sebab dia suka...

balik nursery je mesti cari basikal dan terus duduk.. malangnya kaki tak sampai lagi nak kayuh... heheheh.. mika kan cam mama rendang jek.. hihi


papa bagi dia keropok pun dia kayuh ngan kaki je pegi kat papa.. tak mau turun dari basikal.. mika... mika...

10 bebelan kawanku:

MrS. F!zA said...

kita trgin nk beli beskal gtu..haitu gi umah mmber try test beskal anak dia tp tk stabil plk..asyik nk terguling je body..agknya beskal tu yg tk ok kot kan..

*cntik beskal Mika

ch@ said...

cerdikla tu, oni takde basikal macam ni lagi, dia tak minta. bawak keropok pun dgn basikal. esok2 dia dah pandai kayuh taknak turun basikal agaknya.

Murni said...

wahh..best la mika dpt gerek baru..
Cantik plk tuh..

ardinihumaira said...

nak tumpang nek beskal skali buleh tak hehehe

eima said...

ala fiza beli yg ade safety tu ...ade mende kat pinggang tu .. aku tatau nk describe camne ...

fahim kecik2 besar mika je..die suka pastu ... penuh dlm stor umah aku....huhu

Zura said...

beskal skrg senang je..sbb org dewasa boleh tolak..

PuteriKureKure said...

haha. comel betul!!!
:)

khalish tak reti naik beskal. dah brapa kali try naikkan dia. meronta2 takmo naik. huhu.

ieda said...

cantik riders tuu , bukan main suke mika ..
zahrien x dpt layie mcm nie .. entahlah setakat nie dia duk pakai riders kakak dia je :))

EiJa ZaQuaN said...

wah srnok mika dpt beskal baru ye..

lebih kurang la perangai zaquan..eija lg x sngka..dia bole latak kunci kereta dkt moto dia..pastu sume brg2 dia masuk dlm box moto/bakul beskal ..

bonda dadif aka akish said...

wahhh beskal baru...pinjam auntie bleh tak mika....

kite pon baru beli kan dadif beskal..pon maen kat dlm umah....kasi dia jemu dulu..pastu baru bawak kuar g tmn..=)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah