Tuesday, April 12, 2011

i Love Green!!!







I love GReeN....



makanya hati terpikat tengok set pisau ni kat langkawi tempohari....


cantik kan.. ??

Silap-silap nak pakai buat masakpun sayang.. buat perhiasan je la gamaknya...


hahhaha.. tp aku x beli...

tp aku beli set sudu hijau.. nanti ku update yek....





.

7 bebelan kawanku:

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

memang cantik...suka jugak taopi betul cakap ida...takut simpan buat perhiasan sayang nak guna

faisal apardi said...

wah kalau mcm ni la tak jadi nak buat potong ni...buat perhiasan leh la..pttnya tak yah buat tajam..anyway mmg cantikla...

faisalapardi.com

Nur Hanani said...

wah,hijaunya pisau tu..tajam ke idak tu? :)

Jom baca ni: Dah tiba masa untuk di polish..

ct N honey said...

mmg cantik lah,sekali pandang rasa nak mkn pula cam lolipop..tak pernah lagi jumpa cam ni..

eima said...

tak kelupas ke cat hijau tuh ... huhuhu
risau plak time dok memotong lekat abis cat2 kat mknan

ch@ said...

niii, macam nak suruh buat perhiasan je. tak luntur ke warnanya tu bila guna nanti?

EiJa ZaQuaN said...

hhehee..mmg cantik..
eija pun suka kaler hijau..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah