Friday, April 29, 2011

Jumaat yang Suram

Nyaris-nyaris aku tak g keje,....

sedar-sedar awal pagi jam 6.30 gosok2 mata..

tu pun terjaga sebab mika nak susu...

tp dalam kepala otak aku leh terpikir camni..

"hari ni hari sabtu ke ha?"

pikir2 balik eh arini jumaat la.....

langkah longlai g mandi.. kena g keje rupanya arini....

mood nak cuti jek..

tp seriusly aku ingat arini ari sabtu... hahha tah apa merepek...

awal pagi jumaat suram mendung jek kan.. hujan renyai2 nak g opis td

kawan2 aku minta tolong kalian doakan anak sahabat baik aku NOOR.. ibu aiman..

hari ni kemungkinan anak dia kena sunat .. umur baru 2 tahun 4 bulan..

anak yg comel dan sihat sebelum ni...

ada masalah sikit maka kena sunat awal.. hati ibu mana tak sedih dan risau.. nak menjaganya ni nanti juga 1 hal.. budak lg kan..

doakan moga segala urusan aiman berjalan lancar dan selamat...

ada sesape kawan blogger kenal NOOR

doakan kalian untuk mereka hanya allah yg balas..

terima kasih

7 bebelan kawanku:

ch@ said...

insya-Allah diharapkan segalanya dipermudahkan.Oni pun bgn awal, siap nak mandi lagi katanya. kita dah la tak bgn awal. huuuu.

eima said...

aku pun tak de mood hari ni ... nk cite pun tatau ... dok dediam je ni

Amiizaa2001 said...

alahaii.....kesiannnya baru 2thn...moga selamat & cepat sihat anak kwn aeda.....:)

Zura said...

nasib baik ingat ari nie ari jumaat kalau x..

EiJa ZaQuaN said...

pagi td mmg mcm malas gak nak keje..
sbbnye kat sini bukannye renyai lagi dh..
ujan lebat btol pagi td kat putrajaya..
tp sib baik perjalanan berjalan ngan lancar..

insyaallah moga aiman cepat sihat ye..

Diamilikku said...

insya allah..akan dipermudahkan urusan NOor nanti menjaga babynya...doa banyak2

tinta hatiku said...

All the best utk anak bujang NOOR tu...
Banyak2 bersabar bila menjaganya nanti...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah