Tuesday, April 12, 2011

Percutian SEKELUARGA

Last Saturday...

family aku dtg KL

apalagi plan percutian singkat sekeluarga..

takde booking2 hotel bagai...

sebab kami pegi balik hari je...

katanya percutian singkat kan..


pepagi mak dah kerah semua bangun sebab nak gerak awal pagi...

dekat je pun dari umah.. setengah jam dah leh sampai.. sebab umah aku dekat ngan highway karak tu..

kami naik GENTING!!!



hajat aku tercapai... bawa semua berjalan.. sebabnya walaupun kuarga aku bilangan yg kecil tp abah dan adik aku adalah orang yang paling SUSAH dan TAK SUKA BERJALAN.. maksudnya jalan-jalan holiday la... so bila diorang NAK tu rasa bertuahnya la hai...

Ini budak kecik yg jugak kena pengaruh puting dr abg Mika.. tp dia tak tegar la.. saje2 isap...



Alesya with her mummy... tang mata yang sama kan.. tp skrg mata alesya dah tak brape sepet dah... ehhehehhe

alesya with papa.... bentuk mua ikut papa dia... jangan ikut perangai sudah ya aleysa... mak long kenal benor papa ko tu.. hahahhahah



Alesya duk ngan mak long kat belakang.. saje kidnap dia sebab mika duk depan dengan atok tgk upin ipin...



Tempat pertama di tuju.. strawberry farm... kalau dah petang dah ramai orang lagipun nanti nak petik strawberry dah tinggal baki jek.. so baik la kita pegi awal pagi....


bersambung nanti....

10 bebelan kawanku:

Farah Shamsudin said...

best g Genting.. Angin sejuk

eima said...

naik sebijik keta je ek .. ok la tu ..
jimat itu gunanye MPV kan ...

alyyani said...

mmg ada org tak suka peg holiday ke. heran pun ye gak. tp mmg ada. heheh... :)

http://aniesandyou.blogspot.com said...

rs cm da lama je x g genting hikhikhik

MrS. F!zA said...

ha?genting ada strawberi farm..pttlah FM genting pon buah strawberi mcm fm cameron..

*dktnya ngan genting.kalo kita selalu dh gi

Fieza79 said...

wahh best nya lama tak naik genting...mesti sejukk ehh..

ardinihumaira said...

seronoknya kaka ke sana ;)

Zura said...

nk raselah cuaca sejuk lg..rindunye nk naik cameron...

ch@ said...

bestnya kereta besar, semua masuk dalam bawa satu bergilir2. eh? mana mikhail? alesya tu muka dia dah hampir2 dgn mikhail la.

EiJa ZaQuaN said...

wah syok g Genting..w/pun balik hari..:)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah