Tuesday, May 24, 2011

Buah hati saya

Beza antara mereka setahun.... tapi dah nak dekat sama... alesya dan mika.. alesya dah 8kg umur setahun.. mika dah  dekat 20 bulan  berat 9.6kg je.. aduhaiiii..risau hati..susah nak makan ..memilih..pastu nak suap sendiri..alesya ni senang bagi apa pun makan... nampak orang makan pun nak makan...

alesya sangat sopan gerak geri lemah lembut memang berbeza dengan anak lelaki yang agak lasak ....


amoi comel duk sebelah mika...  mika  punya gaya posing sekarang ni  kalau depan kamera.. nampak kamera senget  kepala....

dua-dua  chinta hati kesayanganku...alesya dan mika

2 hari ni kursus..bosan lorrr.. takde duduk  di opis............huhuhuhu  entry autopublish.. harap maklum

5 bebelan kawanku:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

nampak macam adik beradik je

EiJa ZaQuaN said...

mmg dua2 comel..dua2 isap puting ye..

SSulieana said...

dua2 nyonyot...comel!

ch@ said...

macam nak sama Alesya dgn Mikhail. seperti adik beradik betul tang mata tu. ala hisap candu gak macam abang Mikhail. hehehe. takpe la kak, janji Mikhail akak tu sihat dan kuat.

patutla takde, ternanti-nanti berita darimu. miahaha.

Zura said...

alololololo..puting sama...comel je..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah