Thursday, May 19, 2011

JCARD Day wangsa maju 2011



Today JCARD dAY wangsa maju...

sape nak pi serbu...

aku baru pi yg kat puchong aritu.. so yg ni mcm cuci2 mata gak la..

handbag mmg geram nengoknya..

tp mcm takleh beli jek...

baju raya mika pun dah ada.. maybe nak tambah2 jek...

tak sah tak g jcard  ni.. ada voucher nak guna.. tengok la balik nanti maybe nak singgah jap...

hari ni je.. sape nak gi silakan.... huhuhu

4 bebelan kawanku:

r|nA @ ja|j|na said...

aiseh, kompom mmg tak buleh pegi..pasla tak gaji lagi, uwaaaaaaaaaaaaaaaa..

http://aniesandyou.blogspot.com said...

thanks 4 remind me

lps bc trus trn bwh plan ngan membe nk g lps abes cite nora elena hikhikhik

Aksi-aksi terlarang @ Kuala Lumpur International Book Fair 2011

Zura said...

ish xnk terjahlah eda..nti duit abis...hikhikhik

ch@ said...

bagus kerja admin JJ akak ni, hahaaa. boleh dapat pelepasan pergi mana-mana JJ yg buat JCard.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah