Wednesday, May 4, 2011

Karam Sigh Walia to be....

video

Layan la celoteh mika pot pet pot pet ni... semakin hari semakin mcm murai... kelakar plak.. video senget sebab mama dia tak pandai nak rotate video.. hahah


malam tadi mulut dia tak berhenti2 bercakap.. tak tau la apa yang dibebelkannya... mcm bertih goreng. paling tak tahan bila tangan semua naik sekali.. dah ngalahkan karam singh walia.... dpt video sket je.. sebab masa yg dia ckp panjang2 tu tak sempat ambil... layannnnnnnnnnn


9 bebelan kawanku:

Cik Puan*PIE said...

dia nk ajak main tembak2 tu kak ida.layankan jelah.hehe

zaidah said...

alahai mika...comelnyer dia.....dah sama macam adam...suka membebel tapi tak tahulah ape yang dia citer...

fazilzura said...

biasak le tu , budk2 nak membeso .. mmg ringan mulut

Zura said...

mesti comel je...

eima said...

ala tak dpt tgk la ... opis blocked

misz h0neyz said...

hYe!
j0m j0in c0ntest http://miszh0neyz.blogspot.com/2011/05/c0ntest-3-in-1.html
;)

ajumohit said...

comeynya..sronok tgk telatah budak2 ni

SSulieana said...

nnti kalau dh betul2 pandai ckp mesti mama mika pun x terlayan...tp nk x nak kene layan la jugak kan...hehe

PuteriKureKure said...

ok. sebijik cam khalish kalau membebel. tangan goyang2. hehehe.

birthday kita sama bulan la mika. august rocksss!! :)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah