Friday, May 27, 2011

RM terbang....

Rentetan Kisah MUJUR ALLAH SELAMATKAN KAMI  yang  Cermin pecah haritu kan.. lama gak aku biarkan tertangguh nak tukar.. yerla nak mengganti semua tu $$$$$$$$$$$..Grrrrrrrrrrrrrrrrrr ada dekat 3 minggu... makin lama retak tu makin panjang rasa makin bahaya lak.. manatau terlanggar lubang berderei ada kena muka aku lak... huhuh mintak simpang...

so semalam mintak tolong opismate yg tau kedai2 yg kenal2 yg murah sket.. pi tukar cermin keta
 
dah togel..
sekarang dia guna gergaji halus nak tanggalkan cermin.. kalau dulu diorg pecahkan.. tp sekarang tak.. lagi senang tak susah keje2 nak bersihkan..
tadaaaaa dah pasang baru... tak tinted lagi... bais duit dah kat situ... huhuhu takpela takde rezki.. duit mengalir macam air... orang yang nak buat aniaya tu terima kasih la.. buat keje camtu makan tak halal nanti allah akan berikan ganjaran yang setimpal perbuatan mu... huhuhu

sabar......

8 bebelan kawanku:

bonda dadif aka akish said...

sabar ya...ade lg rejeki mika tuh..dunt wori..

=)

Farah Shamsudin said...

saya tahun lepas, kereta kena pecah.. cermin tingkap blakang.. habis segala brg dlm kereta. nasib lah memang ada ambil insurans cermin..

AyuArjuna BiGoshh said...

:) RM terbang boleh cari....nyawa terbang adoiii ilang tak berganti (apapun suratan yang menentukan)

MrS. F!zA said...

tkpelah..jnji kita tk apa2..kalo biar lama tkut kna muka lak jika berderai..duit blh dicari lg..

berapa RM?

Intan said...

sayangkan duit abis camtu je. kalau shopping dapat berhelai2 baju mika. hehe.

tapi yang penting korang anak beranak selamat. :)

http://aniesandyou.blogspot.com said...

yg penting sekarang nyawa kita...walaupun RM melayang, tu boleh dicari..

thats why, anies prefer blk kg naik bas... bkn x nk drive tp p-k kn sorang2...alahai...

Serius hot! WFTXO@#$%&*!

eima said...

cermin ori tak ....
tak pe la ade hikmah tu kan....
mau dekat 1 k gak kot ek...

fazilzura said...

dh tuko baru lega skit , tp tu ler RM terbang lew.. tp x pe la tuk keselamatan , nnt tinted pehtu masukkan insuran tuk cermin

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah