Tuesday, June 14, 2011

555

Lucky Number

555

Jumlah terkini Follower blog ni..

tq so much semua yang sudi singgah n baca apa yang aku merapukan ni...haha



maimunah follower yg ke 555.. TQ pada semua
  





RASA NAK BUAT GA or CONTEST lagi la... untuk my Follower... 
tapi masa plak mencemburui.. nanti2la kalau free ya... thanx pada semua


noted to EWUN... hadiah akak pos kat awak dipulangkan kembali la.. awak dah tukar alamat ke? apa2 email akak ya.. tq

8 bebelan kawanku:

zaidah said...

cantiknyer no...ade ong tu..

http://aniesandyou.blogspot.com said...

555

mcm buku utang 3 -555 hehehehe

Yang best tentang Julai 2011

noor said...

5 is my feberet number huhuhu

ajumohit said...

hehehhe ingtkan citer pasal buku hutang tadi hehehe

eima said...

merapu2 pun aku suka...hehe

fazilzura said...

wah bertuah 555

yatie chomeyl said...

wah, dah ramai tu @eda..congrats babe :)

ch@ said...

dah mcm buku hutang 555 pula ye.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah