Tuesday, June 14, 2011

Aku rasa GEGARAN

Baru kejap ni dalam kul 11

baru aku BW baca org tulis gegaran pagi td kul 8..

aku tengah duduk kat kerusi rasa goyang2..

ke  KEPALA AKU YANG PENING... 

bila BW tengok2 ada orang tulis yang sama gak

tadi aku dah pegang Handfon rasa nak lari dah..

TERbayang ANAK akat rumah.. nursery bawah tingkat umah aku..

aduhai risau..

semoga kita semua dilindungi olehNya...

3 bebelan kawanku:

fazilzura said...

sini siap bdn2 pun goyg samo , sgt kuat huhuhu risau2

eima said...

INSYAALLAH TAK DE PEPE ...
klu bebetul gegaran kuat ..hopefully pengasuh2 tuh tak tinggal kan budak2 dlm nurseri...huhuhu

ch@ said...

risaukan kita yg berkerja ni mengingat anak di rumah pengasuh. kita pun harap apa yg eima harapkan tu.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah