Friday, June 17, 2011

ANAK SENI


Tangan si comel ku...

Kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi....

ke mana mengalirnya darah kalau tak ke anak...

dah mak bapak org art & design

tengokla hasilnya...

ni anak org FINE ART...hihi

kecik2 dah tunjuk bakat...
wakakaa...... ni la bakat terpendam tu.. conteng atas tapak tangan.. pantang jumpa pen..
tangan cam tangan baby pulak ek.. kecik jek ni yg aku selalu suka gigit2

panggil2 duk senyap diam.. 

rupanya dia buat keje sendiri... buku kertas ada.. tangan dan kaki gak pilihan hati dia...

ni semua anak bertuahku mikhail..

semoga bakat papa turun pada mika.. moga2 mika juga ada bakat melukis mcm papa ok...


zaman bercinta selalu gak hubby lukis potret aku..
sekarang..???. hmmmm tau sendiri jawapannya.. ekekekeke


8 bebelan kawanku:

eima said...

huhuh sangup mika melukis kat kaki tgn die ..klu fahim die geli...hahaha

tp kadang tu ade gak terconteng....

♥SyilaSyira♥ said...

hahaha..jenuh nak padam klo contengan buat di kaki dan tangan..mmg berbakat melukis ni..mengunakan apa yg ada..:-)

ajumohit said...

hehehe itulah kreativiti eda...dinding umah selamat lg tak? hehehhe

http://aniesandyou.blogspot.com said...

hebat nyer dia

Honeymoon

EiJa ZaQuaN said...

heheh..abis tgn berconteng ye...
anak eija pun selalunya camtu la kalau dia diam jerk tu maknanye ada keje lain la tu dia buat..

insyaallah moga tercapai impian mama mika nak tgk mika pndai melukis..)

Gieyana said...

mmg kreatif...tetiba tingatkan Nureen ritu gunakan lipstic draw kt cadar..aduyaii mmg x keluar..

Diamilikku said...

okayla tu mika...anak artis...jadi artis jugak ahh...seni sungguh haihhh...nampak cantik je walaupun cuma di tapak tangan

ch@ said...

huiii. berpeluh duduk dlm bilik air nak menyental bagi hilang, kalau tak hilang mesti kena bersoal jawab dgn abi. preasure je rasa.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah