Wednesday, June 22, 2011

Berderau jantung mama..

Tengok budak bertuah ni tido... berpusing macam helikopter kalau boleh 1 katil dia punya... 

     
 Cerita last week.. bangun pagi aku tengok kaki mika merah2... jantung aku dah berdegup dah.... nampak maram DARAH dari jauh... suspen dah...  





Aku rapat dekat-dekat... cuba tengok betis bunting padi dia tu.... rupanya kesan CONTENGAN dengan PEN MERAH.... bertuah betul budak ni... malam tu aku tutup lampu paksa dia tido.. rupanya kat tangan dia dapat pen.. tah dari mana.. dalam GELAP dia buat KEJE.. dia conteng kaki dia.. patutla dalam gelap tu dia taknak baring..dia duduk.. paksa baring dia tak nak... ada keje rupanya...




hobi dia memang conteng tangan dan kaki nampaknya.. penat mama beli colouring books tau...hmmm

10 bebelan kawanku:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

bakal seniman ni..

Rabu tanpa kata

yatie chomeyl said...

aah la nmpk mcm darah...nsb baik bukan darah kan

Ya ALya said...

sronok sangat la tu dia menconteng.....nasib bukan dinding di contengnya....

misha.w said...

kelakar la mika. heheh..

Gieyana said...

Mika nk jd designer nie..kekeke...sek bek Mika x draw kt pillow, bedsheet etc..kalau idak jenuh mencuci kan..

ajumohit said...

hehhhe ada je keje si mika ni ye..dlm gelap pun jadik

eima said...

hahaha abis la mama nk menyental mika .. pyh gak tu nk ilang kesan pen ... mika cr la buku syg oi .. nape la kaki tgn jd mangsa

tinta hatiku said...

Aa... la... Mula2 tengok tu, betul-betul cam darah!
Huh, memang berbakat seni si Mika ensem ni...
=)

Diamilikku said...

artis kan...dalam gelap pun boleh berkarya..heheheh

ch@ said...

hahaha. pen, marker, magic colour warna merah jangan bagi dia nampak. buat jantung gugur je bila dibuat bermain. tidur sama gaya ngan oni, mau jatuh katil kalau dapat tidur sama-sama.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah