Wednesday, June 22, 2011

Goodbye UPIN.. welcome MICKEY...

 Ingat lagi tak entry INI beg pi nursery dia yang bertema upin ipin mika..

beg tu dah nazak nak koyak.. yerla agak nipis dan kecik..

Tiap2 hari beg tu di isi PAMPERS 4@5, SUSU, BOTOL, BAJU SIANG 2 pasang dan baju TIDO sepasang...

aku memang bawak balik botol dan baju kotor hari-hari.. ada gak aku tengok ibu-ibu yang tinggalkan botol susu terus kat sana.. tapi aku dari mula memang mintak botol mika bawa balik hari2.. sebab kat umah aku cuci ngan sabun botol dan kalau rajin aku steril.. bukan tak caya diorang basuh.. tapi nak lebih terjamin biarla kita basuh sendiri.. dan alhamdulillah aku rasa.. sebab aku penah tengok ada sekali tu botol sape tah mika terbawak balik dlm beg.. aku rasa botol yang ditinggalkan alamak.. mcm kurang memuaskan pandangan mata.. botol mika memang aku siap2 ada label nama.. insya allah mmg tak akan tertukar..

 beg ni dah usang... dia selalu usung.. tapi kalau berat dia malas dia tinggal jek...

 haritu mama terjumpa beg ni,.. nampak material kain dia lebih tebal dan lebih besar sket.. terus mama sambar.. dah macam anak sekolah lak.. keje membeli beg je aku ni.. hahahah biarla beg lama pun dah nak koyak.. lagipun kecik  tak muat nak isi barang2 dia...

  
Mama balik keje tunjuk kat dia.. terus di beleknya muka mickey tu.. kemain suka
 test pakai.. haha besar dari tuan.. takpelah hari2 pun mama yang usung  pun bukan mika kan...


 saya baru 1 tahun 10 bulan la mama .. belum nak sekolah lg....

eksyen bergaya kalau dpt benda baru.. walhal kejap je pun.. sok lusa bosan dah tu.....


papa geleng kepala je la... ada je benda mama beli kat  mika.... yerla kat sape lagi ... tu la jantung hati nyawa mama oiiii.... hihi

9 bebelan kawanku:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

ada bau kedai

Rabu tanpa kata

zaidah said...

yang tak bleh tahan tu puting kat mulut dia tu still ade....seronok mika dapat beg baru...

Fieza79 said...

comel beg...sll nk yg baru utk anak2...

fazilzura said...

wahh lawo le beg tu , akil pun dh mintakk nak beg school...
di sebabkan dia lum school..so xbeli ler.. last2 dia dok usung beg beso kulu kilir..wakakak

ch@ said...

kita blm beli lagi beg oni, nantila saing2 beli dgn barang2 adik dia. kena bagi deal. comella mikhail bawa beg. betul2 dh mcm nk pergi school.

ajumohit said...

beg tu besar skit je dari mika hehehe..comey

Intan & The Boys said...

ni yang nak tayang beg skolah khalish gak ni. mickey gak tau! hehe.
:)

Diamilikku said...

Alesha pun ada mintak beg baru kat kak su..dia balik bgtau..beg saya dah koyak la ummi...sian saya...alahai sayu hati dengar...nak beli tak sempat lagi

eima said...

aku beli beg pooh kat fahim yg beroda tu ... tp tak penah guna pun .. guna beg kelab proton abh die ... luas ... senang mama nk isi mende ...

cantek beg mika kan.....mickey lagi tu ...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah