Saturday, July 23, 2011

balik kampung

plan nak balik malam tadi..
balik kampung hubby..
tapi dah dia pun keje balik dah dekat kul 10
nak berjalan malam mengantuk...


tapi sampai kul 1 pagi murai kenit aku tak henti bercakap
tak reti nak tido
kononnya nak bertolak 6 pagi..
tp tak terjaga kul 5
sudahnya kul 10 pagi ni tak bertolak lagi...


 kalau balik kampung hubby lalu highway kami mesti lalu KELLIES CASTLE ni..
kalau ikut jalan lama tak jumpa la


kenangan masa ni bebetul baru lepas kawin...
4 tahun dulu.. hehheeee


malam td godek pc banyak jumpa gambar lama..
sonoknya.. byk bahan nak buat entry nanti.. selain buat kenangan
tak hilang dalam ingatan..

4 bebelan kawanku:

ajumohit said...

Take care Eda!!!! Sronok la dpt blk kampung before pose kan....

ct N honey said...

tempat tu yg ada penunggunya kan...

tinta hatiku said...

Sukanya tengok gambar tu!!!
Nampak amat klasik gitu...

Mamamya said...

eaahh..sama lah kita...hujung minggu aritu balik kampung jg..makan2 durian..:D

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah