Tuesday, July 12, 2011

Mika outing


Sabtu..

papa takde.. takde la nak kemana..
just kuar dekat2 umah 
g pasar mlm ngan mika
dia mmg jarang sgt aku bawa g pasar mlm..
leceh nak pegang brg ngan dia lg kalau aku sendiri
haritu just kuar jalan2 yg dekat2 je..


teruja tengok cat... bercakap2 mulut membebel tunjuk kucing tu... tapi bila dekat dia takut




pow mama kayu golf.. sebabnya nampak 2 biji bola tu.. suka sgt ball... 
tak kira la kecik ke besar.. 
takpe la walaupun berdua yg penting kami  happy




Ahad duk umah memerap je... tak kemana-mana


7 bebelan kawanku:

http://aniesandyou.blogspot.com said...

future tiger wood malaysia?

Bila dalam hati ada taman

eima said...

agak nye ape ek yg mika bebelkan pasal kucen tu ek ..

bonda dadif aka akish said...

dpt pau mama ok la kan...

Zura said...

kalau budak berani nti abis plak kucing tue di buatnye gulai..tp eloklah jauhkan kucing dr budak2..takut bulu kucing tue kan..

ajumohit said...

Pantang nmpk kucing ye mika....geram je tgk ye hehe

nUR_rOsALiNdA said...

Wahhhhhh
Tecit2 dah nak kayu golf..Hehehe~

noor said...

yehhh mika geng ngan untie suka meowwww....

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah