Wednesday, August 3, 2011

Jangan Tetipu Tetipah..

 Lanjutan entry Aktiviti sehari sebelum puasa


Idokla mika pandai berenang di usianya 23 bulan.. hihihi
ni semua angkata papa dia la..
tau la pandai dive.. main nyorok2 dalam air...


 semua gambo2 tu papa dia pegang sambil menyelam.. tp agak lama gak kat bawah tu tunggu aku capture.. hahahha


 Budak manja.. tengok punggung dia cute jek TANPA PAMPERS.. hihihi




 seboleh-boleh nak di ajar mika pandai berenang.. omaknya tak reti dah ajar berkali-kali.. panakut!.. hahahha



happy time



4 bebelan kawanku:

ajumohit said...

Hehe ingatkan mika pndai swimming, rupanya super impose hehe

Farah Shamsudin said...

tak lama lagi pandaila berenang tuu..

http://aniesandyou.blogspot.com said...

jeffrey ong future clone??

ch@ said...

comel anak umi ni, takpe asal minat lama2 nanti skill tu datang sendiri. cayalah. aunty pun tak reti berenang mikhail.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah