Monday, September 19, 2011

My Mini OPEN HOUSE


 Haha open house ada mini ke big ke ek??
Sebabnya aku tak plan nak buat pun.. buat sebab mak n kuarga sedara mara ku turun ke KL
Dah alang2 masak banyak ajak gak la jiran dan kawan2 rapat aku n hubby
Minta maaf pada mereka yang aku tak jemput tu.
Datang je la bebila aku tak kisah..

Pic tak banyak amik sebab aku busy dengan memasak .. mengemas dan melayan tetamu..

So mana yg ada layankan saje...

 Tetamu cilik aku yg comel.. sape lg anak no 2 aku alesya n her mama....




 sangat geram budak comel ni.. asikla kejar abg aishhh dia.. suka betul..


 My homemade Choc Moist cake... sempat lagi aku bancuh kul 2 ptg sedangkan tetamu dah nak dtg...

nyum nyum
 Puding Triffle percubaan pertama aku yang tak berapa menjadi rupa dia.. tapi rasa ada... sedap rupanya... haha perasan.. lenkali nak buat lagi...


 Juadah ni aku tak sempat amik gambo.. dah malam tetamu dah balik baru teringat.. masa siang aku tak sempat amik pic mmg terlupa betul...




 Kuih muih...

saje dengki.. adik aku yg buat-buat malu.. hahahha

 sendiri tuan umah makan dulu.. hubby... omak ku(yg duduk tu) dan makcik ku

 berangan camana BER ANAK 2.. hahahah.. sungguh comel kalau dpt sorang pompuan kan... kalau tuhan izinkan.. hihihi

Yang depan tu nak lari dah....



 My Asisstance yang sudi ke dapur.. hubby ku.. tq lalink.. dia sediakan air tuk aritu...

Serius tak dapat amik gambar tetamu yang datang.. sibuk layan diorang.. kedepan ke dapur gak aku... gambar yg ada ni pun sebelum tetamu dtg dan sesuadah mereka pulang.. walaupun simple tetapi puas hati .. masak sendiri dan ramai juga yang dapat datang... dan petang itu juga ada pertemuan dengan sorang BLOGGER... cuba teka saperr???????????? dia dtg my open house tau.. hihi cer teka.. cer teka..


Pic menu aku pun takde.. semua terlupa dalam kesibukan.. takpela yg penting tetamu ku kenyang bila pulang.. hihihi.. Cuba teka sape blogger tu???


Pstttt: pasal password tu semua sy dah reply asap ya.. mana yg tak dapat tu mungkin kesilapan teknikal email.. sebolehnya sy beri pada semua yg email sy... tq sudi baca.. :P

9 bebelan kawanku:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

kite pon nak buat trifle tapi masa tak cukup.. huhuhu

eh, nak tgk dapor!

eima said...

insyaallah ade rezeki tu eda...

aku tau sape pegi ... lain dan tak bukan Ch@?

ajumohit said...

rajinnya wat open house, aju tingin nk pakai karpet tp hubby tu sinus, habuk dia tak tahan, insya allah ade rezki dpt gegurl nnti :)

Unknown said...

tk jemput abah pun..hehehe

Mrs. Simplicity said...

walau gmbr tak banyak tp mesti tau mmg meriah. penat pun happy kan. nak2 makanan tu air tangan sendiri :)

Diamilikku said...

bila nak buat entry dapur baru? heheheheheh

ch@ said...

sedap ah juadah, tak rugi datang kak. hah tu dah ada peneka tepat. muahahah. terror btl dak eima tu meneka. berangan tak salah, insyaALLAH dapat aura baby girl for 2nd baby.

mamaarifakeemaisy said...

ch@ yg dimaksudkan tu ye..hee~ masa dia mai umah eina, dia bgtau nak ke rumah awak esoknye..hee~

seronok bab2 open house ni, walaupun sedikit penat, tp puas hati..^_^

mamaarifakeemaisy said...

ch@ yg dimaksudkan tu ye..hee~ masa dia mai umah eina, dia bgtau nak ke rumah awak esoknye..hee~

seronok bab2 open house ni, walaupun sedikit penat, tp puas hati..^_^

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah