Friday, October 7, 2011

Belum CUCI

Dah g check  up tadi
Masih ada baki uri..
Tapi kelonsong dah keluar
Sikit je lagi
Doc  bagi  tempoh lagi
Dia bagi ubat sama
jumaat depan scan lagi
harap2 dah  bersih nanti


Terima kasih kawan2 yang mendoakan
Petang ni packing barang
Nak balik kampung tenangkan hati
next week  blog ni sunyi
Tapi korang jgn lupa kembali kesini lagi


LOV u ALL

11 bebelan kawanku:

Amiizaa2001 said...

take care ieda....:)

eima said...

hopefully semua prosedur selamat ye ....

Qhaifa Nur said...

mudah mudahan semuanya ok..
tanye skit, sakit tak bila kena cuci..

alyyani said...

have a good rest ida. tenangkan fikiran awak ye.. InsyaAllah, ada rezeki tak ke mana. :)

Salina@IbuAqil said...

Insya'allah!!! Kami sentiasa mendoakan yg terbaik.. ;)))))) AmiN!!!

Salina@IbuAqil said...

insya'allah kami sentiasa mendoakan dari jauh.. take care dear..

Nama ku Nur Azeani Kamarudin said...

take care ye kak...byk2 rehat...jgn cedey2 ye kak walaupun azie tau akak terlalu cedey atas apa yg jadi ni...x baik utk akak cedey2 di saat mcm ni...azie doakan yg terbaik utk akak ;p

Nad @ MamaZakwan said...

take care!

hyazz said...

pantang betul betul tau...bertungku penting jugak tu..mintak2 semua nye dak clear nanti..

erienz said...

take care dear...

Eida elHakim said...

Jaga diri berbaik...semoga semangat dan kekuatan diri eida pulih utk mengharungi dugaan ini...

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah