Thursday, October 6, 2011

Berdebar menanti esok...

Rasa tak tenang hati hari ni.. 
Sibukkan diri pun tetap hati resah
esok nak scan lagi
Kalau tak abis memang CUCI  gak nampaknya
Dahla hubbyku outstation
Disaat2 ni aku perlukan  dia
Harap2 pagi esok sempatla dia temankan aku dulu

hari mendung
sunyi....
mika tido
semendung tu gak hati  aku..
bermacam-macam berlegar di fikiran
arghhhhhhhhhhhhhhh

nyahhhhla perasaan macamni dari minda  dan hati aku
aduhaiii.......
aku tau  ada antara mereka..tertanya-tanya
mengapa aku jadi  camni
ngandung..gugur...ngandung gugur
Bisa kah aku menjawab satu persatu...
Aku sendiri tak daya

Pada yang tak rasa mereka tak  tau
tidak sekali  aku  pinta
Semua kuasaNya
Jadi  jangan tanya aku KENAPA???

buat hati aku lagi sedih....

aku tak salahkan yang bertanya dengan nada yang  baik
tapi kalau nada sebaliknya...AKU TERASA
huh... jangan ada yang kecik hati
baca tulisan aku

aku benar-benar terganggu
EMOSI  seketika

MAAF  Sekali lagi...
Doakan aku untuk hari esok..semoga dipermudahkan segalanya..Aminnn

7 bebelan kawanku:

Intan and The Boys said...

takpe ida. kalau diorang tanya2 tu...ida diam je la. ida pon perlu rehat emosi tu.

bila ida dah sedia, ida citer k. rehat cukup2 ye.

Fadzillah Kamarudin said...

sabar sis...
mak kita pun sama...
asek ngandung...gugur...
kalau tak kami dah 10 beradik dah...
6 gugur...

mungkin ada hikmahnya...
sabar ya...

Salina@IbuAqil said...

Insya'allah!!! Kita doakan yg terbaik ye.. Kuatkan semangat sis.. Tiap dugaan itu tanda besarnya kasih syg Allah pd kita..

A'ai said...

cian kau dah , ,tak pelah sabar ya setiap dugaan ada hikmahnya.Tapi sebagai sahabat aku nasihatkan berjumpa ngan ustaz yg pandai bab gangguan .Jgn lupa dah,minum rebusan air kunyit supaya cepat keluar dalaman dan jgn lupa berpantang mcm org bersalin pakai girdle pun tak pe yg penting rahim tu jgn sampai jatuh...Aku tetap doakan semoga Allah memberi kesejahteraan kau sekeluarga.....salam sayang dari ku untukmu......sahabatku....

Amiizaa2001 said...

Ieda, kuatkan semangat kuatkan hati......kmieja yg membacanya juga turut terasa sedih, apatah ieda yg mangalaminya....:(

Jaga diri yer, fikir positif utk hubby+mika :):)

hajarus said...

saba ekkk ieda... ade hikmah disebalik semua yang berlaku... sekurang2 nyer ieda ade mika & merasai mengandung & melahirkan zuriat... hajar ni masih lg belum punya rzk sebesar tu... tp tetap doa & terus berdoa... mg Allah akan makbulkan doa hjr yg 1 ni... Amin...

MutiaraBiru@Ibu3A said...

salam takziah ieda..

kuatkan semangat dik.. usah pk -ve sangat.. & berpantang elok2 yer..

kakyong doakan semoga dipermudahkan semuanya utk ieda..

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah