Monday, October 24, 2011

Dessert petang hari

Jumpa pic ni..

Jangan ingat aku makan aiskrim ni waktu ni ya...
Aku masih berpantang ais...

tapi alangkah sedapnya kalau dapat aiskrim ni petang-petang hari mcm ni kan
tengah panas lalu kat tekak.. hmm mabelessss
nyum... nyummmmmm







tengok pun dah terliur.. 

tunggula dah boleh makan nanti... huhu

nyum nyummmmm

sedap gak layan aiskrim roti ni.. makan dulu masa kecik2..
aISkrim ni ada kat TAMAN TASIK TITIWANGSA kalau bawak anak main kat situ petang-petang..

11 bebelan kawanku:

mama tisya said...

eskrem roti..yum2..tp kt kl jrg jmpa..kalo kt kg slalu la

Qhaifa Nur said...

sedap lagi yang roti dari kon...teringinlah juga..

Nad @ MamaZakwan said...

takleh jadik ni..!
sgt2 menggoda!
kene carik gak pasni
waaaa....!!!mana nak carik?
takkan nak gi titiwangsa kot..
jauh tu, huhu!

Salina@IbuAqil said...

menariknya!!! org kata kalo sakit tekak elok mkn eskrem erk? ;)

abah khalisha said...

wah sodap-sodap

KSWSK said...

menu wajib zaman kanak2 lau g main kat taman

e.l.i.z.@ said...

sedapnyeeeeeeeeeeee...jap lg nk p mkn aiskrim gak la.seb baik ada stok dlm fridge :P

Gieyana said...

perghh..mmg marveles..lately daku suka bebenor ngan eskrem..

Mamamya said...

aiskrim roti....!!! dah lama sgt2 x makan aiskrim tu....mmg sedap!!

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

sedapnya....

ch@ said...

uiii ko kak, saje ar tu.
boleh nk mkn tapi satu suap je la, tapi tahan ke? paling2 nak rasa satu scoop kan? muahahaha.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah