Monday, October 31, 2011

GA - FM FOTO Free dah TAMAT

TODAY 31 Oktober rupanya
Hampir aku terlupa..
My GA tamat semalam.. hari minggu balik kg so tu yg tak perasan tarikh...

Apapun terim kasih semua..
Tak sangka simple GA ku mendapat tarikan hati korang untuk join..
sekadar suka-suka nak appreciate my follower..

Insya allah keputusan akan di update minggu ni juga


Sebanyak 122 komen yang di tinggalkan.. 
nanti aku kira semua penyertaan tu..
ramai juga yang masuk 2 penyertaan dengan membuat entry di blog mereka
huh jenuh gak nak kira..
demi korang akan aku cekangkan mata untuk mengira
moga ada luck ya...


so tunggu resultnya nanti


minggu ni sangat BZ preparation konvo kat opis aku.. semoga aku ada kelapangan di malam hari untuk kuarkan result pada minggu ni...

GUD LUCK k!!!


11 bebelan kawanku:

yatie chomeyl said...

harap2 ada luck i nak menang eheh

ch@ said...

bestnyaaa.

e.l.i.z.@ said...

byk nyeeeeeeeeeeee...

ajumohit said...

gud luck semua!!!

Jue said...

tak sabar manalah tahu ade rezeki ku disini..

Ya ALiya said...

tungggguuuuu........

shahdiana said...

tak sabar tunggu results..

Salina@IbuAqil said...

gud luck pada siapa yg berjaya.. ;)

Noorul0206 said...

good luck tuk semua... tak sabar gak nak tunggu result...

dear anies said...

sy mesti pilih!
eh silap...pilih la sy hahahaha

Ana Lyana said...

harap-harap ada luck..:)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah