Wednesday, November 9, 2011

Tetamu cilik saya

Tak abis lg kisah pagi raya..hihi
dah masak mesti ada yg makan kan..
Dia la TUAN RUMAH
Dia la juga konon2 TETAMU..
hihi

Sape lagi kalau budak ni..

Add caption  




Dah ready kat meja pagi raya ngan baju melayu..cehhh mcm g masjid je kan....



Dia sambar ketupat nasi dulu...



mamaaa...nyakkkkkk...


Fav budak2 tentunya mee soo hun dalam kuah lodeh..tu je la yg mika suka..






makan sayang makan..........

Fav..ayam GOLENG upin ipun...makan mcm tu je...


Tapi seharian tu duk umah je..dah petang baru kuar p care4 cari susu mika...
haha tu je la kisah raya ber3 kami tahun ni






6 bebelan kawanku:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

walaupun tak balik kampung tapi seronok.jue yang balik kampung tak rasa apa pun...

bonda dadif aka akish said...

ahahahha..mmg geng upin ipin..kawan awak pon suke makan keken tau mika..

=)

KhaiRin said...

ai sorang je ke? x jemput kite kt sini? ;-)

Nama ku Nur Azeani Kamarudin said...

ok la tu kak..dasyat juga preparationnya...azie buat nasi impit nkuah kacang + rendang pedas ja kak...x buat ketupat palas pasal raya posa da buat jadi hubby suh buat biasa2 ja kak..hihi...apapun..salam aidiladha ya kak..meriah juga akak beraya ber3..azie raya sorang2 ja..huhu...psl hubby keja pagi raya tu...huhu

Salina@IbuAqil said...

Amboi Mika.. Sakan dia makan.. Hi3!!!

ajumohit said...

Sedapnya Mika ngadap mknan tu hihi, amik gmbr dapur lak Eda, nk tgk dapur baru hihi

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah