Friday, December 16, 2011

Zaman sekolah

Dulu susah nak jejak kawan-kawan
sejak ada FB yang dulu tak kawan pun dah leh jadi kawan
yang mana pendiam dah jadi peramah
yang mana tak jumpa dah leh jumpa
macam tempat jejak kasih pun ada


Aku jumpa gambar sekolah aku ni kat FB melalui kawan classmate aku

kawan aku ni nama dia suhana...
dia kawan yg paling lama 1 kelas ngan aku
dari darjah 1 sampai tingkatan 5 
kami tak pernah terpisah kelas...
kami akrab sangat

Kami terpisah bila dia masuk UUM dan aku ke UiTM.. dia amik course pendidikan dan sekarang jadi cikgu di ampang... walaupun dekat tp tak penah lg jumpa kat kl ni..


 aku belah kanan.. hahah hitamnya aku dulu.. g sekolah naik basikal balik tetengahari buta mau tak hitam... ahahha kalau buka tudung muka jadi belang... kecik je aku dulu.. pendek pun ye.. asal perhimpunan aku mesti beratur yg depan sekali atau yang kedua dalam barisan.. ahhahah indahnya ingat saat sekolah dulu..



 
yang ni plak group study aku.. aku yg belakang kiri sekali.. dari kiri aku, ulai, suhana & maz.. depan plak epul, mail (suami suhana kini) dan paul... semua tu dah kawin skrang kecuali paul... hmm sampai bila la mamat tu nak membujang...


takde pakwe2 masa ni ek.. ada la yang minat tp aku tak minat.. sebab yg minat aku budak nakal.. ahhaha suhana kawin ngan classmate aku yg duduk depan dia tu.. panjang jodoh mereka.. hampir2 tak jadi kawin sebab suhana bertuanag dengan org lain dulu.. tapi jodoh tetap kuat akhirnya mereka bersatu gak.. kini dah anak 2..


Rindu zaman sekolah... gambar zaman sekolah ada kat umah mak.. nanti bebila nak amik la



4 bebelan kawanku:

ch@ said...

oloh-oloh-oloh, comelnya ko kak. hahaha, mesti pendek ni, duduk depan je bila berbaris. sy org tinggi. berbaris agak2 belakang. tapi betulla bila korek tgk gmbr lama camni rasa nak gelak je. sememeh.

Diamilikku said...

ehhh nama kawan baik eida sama akak laaa...heheheheh :)

Qhaifa Nur said...

terlalu banyak kenangan di zaman persekolahan...

bff dah 10tahun tak jumpa walaupun duduk ampang juga, tak tahu kenapa jadi begitu, masing2 bizi kot..

AMIIZAA@Mieja said...

comel:) indahnyaaa zaman sekolah:):)

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah