Friday, February 24, 2012

Gadget Cik Suri di Dapur 2

Sebab suka nak masuk dapur
kena cari benda yang menarik.
betul kata kak sue ummi alesya nak masuk dapur pun kena motivasi baru kita ada semangat nak duduk dapur... saje suka beli benda2 yg unik



Bekas Cofee.. hubby suka kopi uncang.. dia senang nak bancuh.. dia malas nak tapis- tapis kalau yang serbuk.. huhu ikutkan saje..


bekas bawang juga.. beli di cosway..





alas dulu bawah dia.. polkadot green u.. hihi i like


tada dah di isi.. saje taknak masuk bakul2 nak nampak lain sket..  bawangnya sikit je pun.. haha. tp makan space gak la menda alah ni.. tapi tak pe sebab suka... weeeeeeeeeee yang penting happy


dah lama entry ni terperap.. no idea.. kuar la entry gadget  ni.. ahhaha



7 bebelan kawanku:

noor said...

LPS NI KITA MERAYAP BLI YG PJG TU PLAK HEHEHEHE...OH GENG MERAYAP2 KU

Mama Hanim said...

menarik tu.. makin mudah xtvt kt dapur, makin rajin la main masak2 kan eida..hehe..

ajumohit said...

comel2nya gadget tu, ni yang nak terjah cosway nihehehehe

Amiizaa2001 said...

cuteeeeeee:)

AdaM Hawa said...

kemas je kan.. letak cam tu.. ;)

eima said...

aku dah lama tk masuk dapur ... mls sgt ni ...kadang tu basuh pinggan pun mian order ngan enpanjang suruh basuh kan ...huhuh penat 5s ni

Laiciberry said...

Salam..kak beli bekas kopi tu kat mane yer?menarik laa.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah