Wednesday, February 1, 2012

Tak sama Tapi serasi..

apa yang anda nampak melalui pic bawah ni?

Ada dua jenis fastfood yang berbeza...
KFC dan MC Donalds

Hubby suka MC D 
aku suka KFC

teka mika suka apa dan ikut sape?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Of course ikut mama dia.... 
hihi memang anak  mama la kamu ni.. 
ehhehe semua nak ikut mama... i like... 
hihihi so boleh sekepala ngan mama bila besor nanti..



tak masak semalam sebab hubby kata dia tapau KFC bawa balik.. tapi rupanya beli Mcd untuk dia..
minat tak sama tapi kami tetap serasi..
bak kata DR. FADHILAH KAMSAH.. Pasangan yang tak sama minatnya tu yang serasi.. sebab dia tak boring suka benda yang sama.. hihi kata dia la.. dan macam tu la jadi kat aku ngan hubby.. apa dia suka aku tak suka yang dia suka aku lak tak suka.. kena bincang or perang dulu nak capai kata sepakat.. ahhah tapi takpe tetap bahagia.. hihihi



psst: syokla kome hari ni hari wilayah kan.. KL cuti.. laki aku pun cuti .. syoknyaaaaaaa duk umah jaga anak ye.. hehehheh

2 bebelan kawanku:

Zura said...

xpe..xsemestinye berlainan citarasa masih xboleh serasi...

Salina@IbuAqil said...

Betul2!!!
Ina setuju.. Hik3!!!!

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah