Thursday, February 2, 2012

Wordless Thusday ~~~~ si Kumbang mama...

Bawakan baju ni ke nursery..
petang nak ambil dia kemain comel lg pakai baju ni.. 
dah alama ada tapi jarang2 pakai..

nak balik semua kawan-kawan lambai dia n cakap..
"babai si KUMBANG"
Hahahaha cute je bebudak ni

yg si kenit pun kemain lg suka.. babai kumbang.. cakap balik
layan pic je la

mata tengok tv


berangan jap

kacau la mama ni nak makan cornflakes


tengok cartoon sambil makan cornflakes.. mata ke lain tangan ke lain




kalau tengok kartun memenag kusyuk!!!



tak sabar tunggu 1 hari lagi... minggu depan akan bercuti balik kampung.. nak g berurut sekali.. weuuuuuuuuuuu

10 bebelan kawanku:

Nida said...

Amboi khusyuknya menonton... comel sesangat baju dan tuan punya baju tu :)

lelamaisara said...

rindu ini budak..dah besar sgat tgok nye...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

alahai mmg cute si kumbang mika ni..
bdk2 tgk kartun mmg khusyuk, kadang2 kita panggil pun wat x tau jerk..

eima said...

comey nye... kawan2 panmggey kumbang... peel budak2 klu kawan pakai bj yg unik ckit mesti diorg dok belek2 ... fahim pun slalu gitu..slalu balik cite kawan2 suka die pakai bj angry bird ngan boboiboy.....

yusrina said...

comelnya si kumbang merah ni :)

noor said...

hehehe si kumbang. sama pulak ngan bj ank maksu aku si alisha. kena bli kasut ladybug nih hihih

SSulieana said...

comey mika...like like like!

Salina@IbuAqil said...

alolololo comelnya..
hik3!!!!

ajumohit said...

Mmg ensem kumbang mama ni, tp di mana bunganya? Hihi

ch@ said...

hai kumbang... kumbang jantan comels ni. mcm dh bsr sesangat je dak ni tau. isk-isk-isk. nak cornflake sikit. oni ada baju katak oren, taktau la muat lagi ke tak, harus pas kat aie pula.

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah