Thursday, March 1, 2012

5S kini tersusun rapi

5S la sangat aku kan..
tang ni je.. part lain bersepah2 paper tak terkemas..
work student pun bertimpa-timpa

tapi yang ni dah leh cuci mata...


khekhekhe ni koleksi di opis.. lum kat umah lg.. ayarkkkkkkkkkkkkkkkkk
Tapi kasut lama je pun.. dlm keta ada 2-3 pasang jugak kot
(abaikan slipper toilet tu)




nampak banyak.. tapi pakai yang aku suka aje.. ahhah.. patutla laki den pening..@#$%^&*()



8 bebelan kawanku:

YaYaNsMuM said...

hehehe...same la kita..ekeke.nama pun pompuan...:)

eima said...

byknye kasut .... namapun pompuan ... tp tidak pada aku ... aku tak suka beli kasut ..huhu


tp 5s kat opis kitorg leh 1 pasang je kat bwh meja .. lulus ke nanti bila inspection ??

*SiRibenMerah said...

wahhh.. tersusun rapi gituu...

*SiRibenMerah said...

lupa nk ckp.. ada give away kat blog iyra.. jgn lupa join....

@e_da said...

yayansmum.. hehe adat la kan

eima.. kitorg bdn berkakun jrg lak ada inspection.. hihi

iyra.. selepas teguran u i beli rak.. heheh

Cho Zila said...

pompuan memang gitu.. lagipun kalau banyak baruler konpiden sikitkan... ada kena mengena tak..

noor said...

keje bli ksut jer heheheh...tuh blom lg show off hbag uuuuu

AdaM Hawa said...

koleksi.. sy jenis pakai sampai lunyai.. baru beli baru.. hehehe.. cantik! 5s.. opis punya hal.. hihihihi

Powered by Blogger.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Exchange LINK...

    Your Link/

Disclaimer

Dilarang mengambil apa-apa jenis bentuk peniruan di dalam blog ini tanpa persetujuan tuan Tanah ya.
 
Copyright 2014 Reserved to Lakaran Hatii © Design By Cik Nurfarah